فرماندار میبد گفت: دادگستری شهرستان میبد در حد مطلوب و قابل قبولی در رفع مشکلات شهرستان کارنامه درخشانی به جا گذاشته است.
کد خبر: ۶۲۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 27 June 2018

«حسين فلاح» به مناسبت فرارسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش و روز قوه قضائیه، با حضور در دادگستری و دادسرای این شهرستان، از زحمات و تلاش‌های اين مجموعه به خاطر رسیدگی به پرونده‌ها و انجام طرح‌های نو و خلاقانه در این حوزه قدردانی کرد.

وي گفت: حقیقتاً در سال‌های گذشته، دستگاه قضای شهرستان میبد کارنامه درخشانی داشته و با اجرای طرح‌های «میانجی‌گری» و «هزار چشم بینا» در حل اختلافات خانوادگی، حجم پرونده‌ها به میزان قابل قبولی در این شهرستان کاهش داشته است.

فلاح افزود: دستگاه قضایی شهرستان در رفع مشکلات و اختلافات قضایی هم گام با مسئولان و همراه با مردم و با سعه‌صدر، قدم‌های مثبتی در این راستا برداشته و با ثبت کارنامه درخشانی از این نهاد رضایت و خشنودی همگان را در برداشته است.

در حاشیه این مراسم، فرماندار میبد و مسئولان همچنین با حضور در گلزار شهدا بارجین و اهداء تاج گل و قرائت فاتحه، هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار