استاندار خراسان شمالی در آستانه هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و شماری از مسئولان کشور و اعضای حزب جمهوری اسلامی، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 27 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، متن پیام محمدرضا صالحی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفتم تیرماه هر سال یادآور فاجعه خونبار و ضایعه ای است که منافقان زبون به بار آوردند اما به لطف الهی و هدایت های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و ایستادگی ملت ایران، خلاف تصور آنان هرگز نتوانست آسیب جدی به نظام نوپای جمهوری اسلامی وارد کند. این حادثه تروریستی البته کشور و نظام را از خدمات و روشنگری های رادمردانی مثل شهید بهشتی و شماری از یاران باوفای حضرت امام(ره) محروم کرد اما به قطع و یقین، راه آنان همواره ادامه خواهد داشت؛ به ویژه اندیشه های ژرف شهید مظلوم، آیت الله بهشتی که چراغ راهی برای ساختن دستگاه قضائی مستقل، شجاع، روشن بین و حق طلب بر مبنای آموزه های ناب دین حنیف و دادگستر ما برافروخت.
ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز این مناسبت تاریخی و تبریک هفته قوه قضائیه به همه مسئولان، قضات شریف، مدیران و کارکنان مجموعه دستگاه قضائی در استان، به روح بلند شهیدان این حادثه تروریستی و همه شهدای قوه قضائیه، خاصه شهیدان طیبی نماینده اسفراین و عضو حزب جمهوری اسلامی و قاسم صادقی نماینده وقت مردم مشهد که از اهالی گرمه بود، درود می فرستم. امید آن که در راه نیل به آرمان های متعالی نظام قضائی مطلوب نظر اسلام عزیز و خدمتگذاری صادقانه به مردم، این ولی نعمتان ما مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران، موفق و سربلند باشند.
محمدرضا صالحی
استاندار خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار