امام جمعه چرداول ؛
امام جمعه شهرستان چرداول گفت: دستگاه قضایی چون به ولایت وصل است مورد هجمه و تخریب دشمنان قرار گرفته است ودشمنان زیادی دارد.
کد خبر: ۶۲۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 27 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام احمد امرایی در دیدار رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی گفت: شهید بهشتی بواسطه استعداد و شخصیت والایی که داشت منشاء خدمات ارزشمندی در شورای فرهنگی؛ خبرگان رهبری و قوه قضائیه شد و هروقت انقلاب به ایشان نیاز داشت انقلابی عمل می کرد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی بعنوان مدعی العموم باید دربرابر فسادها و مشکلات اجتماعی ایستادگی کرده و برخوردی سخت و قانونی انجام دهد تا مایه امید و محل ملجا مردم و مظلومین همچون گذشته باشد.

امرایی تاکید کرد :دادگستری منشا و محل جلب اعتماد عمومی مردم در سطوح مختلف جامعه هستند و در برابر مفسرین و ناامن کنندگان جامعه و امنیت مردم نباید هیچ تعللی نشان دهند.

وی با ذکر این نکته که استقلال قوا درکشور یک نعمت بزرگ الهیست گفت: مخالفت با قوه قضائیه ریشه در تاریخ دارد تا جائیکه با شهادت دو عالم بزرگ شهید اول و شهید ثانی که درعلوم مختلف قضا آثار گرانبهایی به جا گذاشته اند نفرت خود را نشان داده اند.

امام جمعه شهرستان چرداول ادامه داد:امروز حمله و تخریب رئیس دستگاه قضایی کشور که از کسی مدرومادر به مرجعیت وصل هستند در راس امورات دشمنان قرار گرفته و این نهاد بزرگ و سپاه قدرتمند بعنوان بازوان توانمند رهبری و ولایت خاری در چشمان دشمنان و معاندان انقلاب هستند.

حجت الاسلام امرایی عملکرد دادگستری چرداول را بواسطه مدیریت درست و برخورد مناسب رئیس و کارکنان دادگستری با مردم بسیار مطلوب ارزیابی کرد و خواستار برخورد شدید دستگاه قضایی با مفسدین، گرانفروشان؛ فروشندگان مواد مخدر و تخریب کنندگان منابع طبیعی و ملی شد.

در ادامه نماز جماعت و وحدت در مسجد جامع شهر با حضور رئیس. قضات و کارکنان دادگستری و آحاد مختلف مردم بمناسبت هفته قوه قضائیه اقامه شد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد و بخش هلیلان از توابع این شهرستان نیز دارای دادگاه عمومی می باشد و از رفت وآمد مردم به مرکز شهرستان با توجه به بعد مسافت و صرف هزینه های مادی جلوگیری می کند و رضایتمندی مردم را درپی داشته است./م

خبرنگار-رضا آزادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار