فرمانده انتظامی شهرستان روانسر گفت: دستگاه قضائی و پلیس دو نهاد همسو و مکمل همدیگر هستند که با تعامل مناسب امنیت بخش جامعه بوده اند.
کد خبر: ۶۲۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 28 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد قنبری" در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان روانسر که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم و ایجاد آرامش در جامعه توفیق بزرگی است که نصیب نیروی انتظامی و دستگاه قضائی شده است.

وی ادامه داد: امنيت موجود در شهرستان روانسر، در سايه همراهي و مشارکت آحاد مردم و تلاشهاي دستگاه قضايي و پليس به دست آمده است.

سرهنگ قنبری همچنین تعامل بين دستگاه قضايي و نيروي انتظامي را باعث افزايش امنيت و آرامش در جامعه دانست و گفت: استفاده بهينه از سرمايه هاي اجتماعي يک ضرورت براي پليس است.

در این دیدار همچنین فرشید کرمی رئیس دادگستری شهرستان روانسر نیز با قدردانی از تلاش های مجموعه فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت، اظهار داشت: این امنیت با تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی حاصل شده است.

وی افزود: تلاش پلیس و دستگاه قضائی برای امنیت بخشی به جامعه و برخورد قاطعانه با متخلفان و مجرمان است.

فرهاد علیخانی دادستان روانسر نیز با تاکيد بر تکريم ارباب رجوع و حفظ حريم شهروندان اظهار داشت: اعتماد مردم به پليس و دستگاه قضايي زماني محقق مي شود که مردم عدالت را در رسيدن به حقوق مادي و معنوي خود لمس کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار