رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: بیش از ۲۰۰۰ اصفهانی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر ماه در مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۶۲۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 01 July 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح‌الامینی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و اقدامات انجام شده مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان اصفهان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و ناحیه دو اصفهان در روزهای 13 و 14 تیر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات ویژه افراد بالای 18 سال و با حضور یک‌هزار نفر برادر و یک‌هزار و 200 نفر از خواهران در رشته‌های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت، دعاخوانی، اذان، مداحی و... برگزار می‌شود که محل برگزاری مسابقات خوهران حرم مطهر علامه مجلسی(ره) است و برادران نیز در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خیابان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: امسال با تعاملی که با مراکز و موسسات قرآنی سطح شهرستان اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، فرماندهی نیروی زمینی، هوایی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان و کانون مداحان اصفهان انجام شده است این دوره از مسابقات با رونق بیشتری برگزار می‌شود.

وی گفت: داوران این دوره از مسابقات از بین نخبگان استانی و کشوری انتخاب شده‌اند و در پایان رقابت‌های این دوره نیز در هر رشته 6 نفر از نفرات برگزیده برای شرکت در مرحله استانی این دوره از مسابقات به اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان معرفی می‌شوند و طی مراسمی نیز از این نفرات برگزیده با اهدا جوایز نفیس تجلیل می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار