دبیر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اصفهان گفت: در کل نمایش‌های اجرا رفته اصفهان در فصل بهار خوب بوده است و 10 هزار و 955 نفر از این نمایش‌ها استقبال کردند.
کد خبر: ۶۲۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 02 July 2018

به گزارش تابناک : حمیدرضا ابوطالبی امروز در خصوص وضعیت تئاترها در فصل بهار اظهار کرد: در کل نمایش‌های اجرا رفته اصفهان در فصل بهار خوب بوده است، استقبال نسبتاً خوبی هم از این نمایش‌ها شده است که در بین نمایش‌های اجرا رفته، نمایش‌هایی بوده است که سالن نمایش 350 نفری پر از تماشاگر شده است و نمایش‌هایی هم بوده است که در حد حدود 70 نفر بیشتر مخاطب نداشته است.

وی همچنین تعداد نمایش‌ها در هر بخش را این‌چنین مطرح کرد: 10 هزار و 955 نفر از نمایش‌های فصل بهار استقبال کردند؛ از این اجراها 22 اجرای صحنه‌ای، 2 نمایش عروسکی، 25 اجرای خیابانی، 8 نمایش کودک و نوجوان، 2 نمایش در ژانر دفاع مقدس بوده است و در کل 463 اجرای خیابانی و 603 نمایش صحنه‌ای در فصل بهار اجرا شده است.

دبیر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اصفهان در پایان گفت: بخشی از اجراهای خیابانی در فصل بهار به مناسبت نوروز بوده است و بخش دیگری از آن به مناسبت هفته اصفهان بوده است؛ این نمایش‌ها با موضوعاتی مثل حمایت از کالای ایرانی، معرفی آثار تاریخی، طنز و سرگرمی و... اجرا شده است.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار