سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: انگشتان کودک 1.5 ساله اصفهانی در داخل چرخ گوشت بلعیده شد و بقایای انگشتان برای درمان در اختیار پزشکان قرار گرفت .
کد خبر: ۶۲۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 02 July 2018

به گزارش تابناک : محمد شریعتی از بلعیده شدن دست کودک 1.5 ساله اصفهان توسط چرخ گوشت خبر داد و اظهار کرد: حادثه فوق دیروز توسط اورژانس بیمارستان الزهرا به منظور کمک و همیاری به کادر پزشکی بیمارستان به منظور جداسازی دست کودک به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی ایستگاه شماره 3 به همراه افسر کشیک به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: دختر بچه 1.5 ساله توسط تیم پزشکی به اتاق عمل اورژانس انتقال یافت و پس از بیهوش کردن وی بلافاصله اکیپ عملیاتی حاضر در بیمارستان در حضور تیم پزشکی و با دستگاه مینی فرز و هیدرولیک مخصوص شروع به برش گلویی چرخ گوشت کردند و با توجه به سخت بودن آلیاژ بدنه وتیغه چرخ گوشت با احتیاط کامل به برش و آزادسازی دست کودک از میان چرخ‌دنده‌های دستگاه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: پس از آزادسازی دست کودک از داخل چرخ گوشت شاهد له و چرخ شدن 4 عدد از انگشتان دست چپ کودک بودیم که بلافاصله کودک و بقایای انگشتان وی برای درمان در اختیار کادر پزشکان متخصص قرار گرفت.

وی علت این حادثه تلخ را بی‌احتیاطی والدین، همچنین بازیگوشی کودک بیان کرد و گفت: در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی والدین ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش‌نشانی خود به هیچ عنوان اقدام به جداسازی دست کودک نکنند و حتی‌المقدور در لحظات اولیه با حمل همان وسیله اقدام به انتقال حادثه دیده به مراکز درمانی کنند.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار