مدیر صنعت، معدن و تجارت اسلام‌آباد غرب گفت: ۳۷ واحد صنعتی اسلام‌آباد غرب بر اثر زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه، خسارت دیده است.
کد خبر: ۶۲۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 03 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،مسعود محمدی، اهم اقدامات صورت گرفته در سه ماهه نخست سال‌جاری اداره صنعت،‌ معدن و تجارت شهرستان اسلام‌آباد غرب را تشریح کرد.

وی ابتدا با بیان اقدامات انجام شده در حوزه آرد و نان این شهرستان، اضافه کرد: پس از 2 سال از آخرین جلسه پایش آرد و نان، بالاخره در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه امسال جلسه‌ای بدین منظور به ریاست فرماندار شهرستان تشگیل شد.

نصب تابلو براساس فرمت مشخص در خبازی‌های آزاد‌پز، رعایت یک روز تعطیل هفتگی در راستای افزایش بهداشت محیط و بهداشت فردی، ‌ایجاد گشت مشترک بازدید از خبازی‌های سطح شهرستان و ممنوعیت فروش نایلون در محل خبازی به درخواست اداره بهداشت از مهم‌ترین مصوبات جلسه مذکور بود که مدیر صنعت،‌ معدن و تجارت شهرستان اسلام‌آباد غرب به آن اشاره کرد.

وی از مجهز شدن بیش از 90 درصد از خبازی‌های سطح شهر به موتور برق خبر داد و افزود: همواره یک روز در هفته گشت مشترک خبازی صورت می‌گیرد.

محمدی در تشریح اقدامات بخش نظارت و بازرسی، گفت: تعداد 166 پرونده تعزیراتی از ابتدای سال تا پایان خرداد‌ماه صرفا توسط بازرسان این اداره تشکیل و طی‌نامه به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

صنعت،‌ معدن و تجارت اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: انتخابات صنفی بسیاری به صورت الکترونیکی در سطح شهرستان صورت گرفت که آرایشگران مردانه،‌ خواربارفروشان تعمییرکاران اتومبیل،‌ فروشندگان لوازم خانگی،‌ پارچه‌فروشان و فروشندگان فرش و موکت از جمله این اتحادیه‌ها بودند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فرش، اضافه کرد: برگزاری دوره آموزشی فرش دستباف با 80 کار‌آموز و معرفی آنان به بانک‌های عامل در راستای دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال 50 نفر، تولید 188 مترمربع فرش دستباف و طرح‌های پشتیبان که در سامانه مشاغل خانگی توسط این اداره بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

محمدی به 37 واحد‌ صنعتی خسارت‌دیده ناشی از زلزله اشاره و بیان کرد: شهرستان اسلام‌آباد غرب بعد از کرمانشاه بزرگ‌ترین شهرستان استان است و به طبع بیشترین حجم کار را دارد، اما شاهد کاهش چهار نفر از کارکنان اداره بوده‌ائیم که تاکنون نیز جایگزینی نداشته‌اند و خواهان توجه خاص در راستای رفع این مشکل هستیم

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار