فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: اگر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در خصوص مبارزه با مواد مخدر بیشتر انجام شود نتایج بسیار خوبی در بر خواهد داشت.سرهنگ حسین بساطی در همایش سبک زندگی سالم با گرایش پیشگیری از اعتیاداظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر در کشور یک پروسه هدفمند است. تولیدکنندگان عمده مواد مخدر دنیا در همسایگی کشور ما قرار دارند که همین موضوع سبب شده ما به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای دنیا در این عرصه فعالیت کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 05 July 2018
به گزارش تابناک اصفهان : سرهنگ حسین بساطی در همایش سبک زندگی سالم با گرایش پیشگیری از اعتیاداظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر در کشور یک پروسه هدفمند است. تولیدکنندگان عمده مواد مخدر دنیا در همسایگی کشور ما قرار دارند که همین موضوع سبب شده ما به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای دنیا در این عرصه فعالیت کنیم.
 
وی ادامه داد:مواد مخدر سبب شده است جامعه ما در برخی مواقع دچار مشکل شود ضمن اینکه آثار مخرب آن نیز غیر قابل کتمان است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت:قسمتی از مبارزه با مواد مخدر سخت افزاری است که نیروی انتظامی آن را انجام می دهد.مبارزه با مواد مخدر کار ساده ای نیست. لذا لازم است که در شهر با هماهنگی بیشتر در این حوزه قدم برداریم.
 
بساطی افزود: فعالیت های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام شده؛ اما هنوز آثار مخرب آن در جامعه وجود دارد. باید برای برگرداندن این افراد به جامعه و خانواده تلاش کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: نمی گویم، کار نشده است اما در زمینه راهکارهای مبارزه با مواد مخدر کار جدی در شهرستان نمی بینیم، فضای مناسبی برای بازپروری و آموزش و ... نداریم همچنین برای اشتغال آنان دچار مشکل هستیم.
 
وی تصریح کرد: باید در شهرستان کارهای فرهنگی و اجتماعی در خصوص مبارزه با مواد مخدر بیشتر انجام شود. معضل بزرگ اعتیاد غیر قابل کتمان است و هر فرد معتاد 11 نفر دیگر را گرفتار خود می کند. امیدوارم به بازسازی، بازپروری، ، ترمیم و درمان این افراد در شهرستان توجه بیشتری شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: در نیروی انتظامی شهرستان سعی کردیم چرخه توزیع و تولید مواد مخدر را از بین ببریم. یکی از هدف گذاری های ما در گلپایگان برخورد با توزیع کنندگان بوده است که آمار خوبی در این راستا داشته ایم. همچنین بیش از 50 کیلوگرم مواد مخدر و آلات و تجهیزات آن در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان امحاء شده است.
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار