معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: از ابتدای امسال تا کنون لایروبی جوی‌های روباز 3 بار انجام شده است و تا پایان فصل گرما این اقدام بدون توقف ادامه دارد.
کد خبر: ۶۲۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 06 July 2018

علیرضا عالیپور با اعلام اینکه لایروبی و آهک پاشی شبکه جوی‌های روباز از ابتدای امسال تا کنون بدون وقفه ادامه داشته است، گفت: به دلیل وجود خطر شیوع بیماری وبای التور این لایروبی‌ها به صورت مستمر ادامه داشته و تا امروز به تناوب در همه مناطقی که دارای شبکه جوی رو باز هستند 3 بار لایروبی و آهک پاشی به صورت کامل انجام شده است.

وی افزود: بر اساس نظرات کارشناسی اداره بهداشت در عملیات آهک پاشی از شیرآهک 20درصد استفاده شده است، در برخی از مناطق نیز کارشناسان اداره بهداشت بر کار نیروهای شهرداری در اجرای این امر نظارت لازم را داشته اند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه در منطقه 6 شهرداری با دارا بودن بیش از 90هزار متر جوی روباز بیشترین حجم عملیات لایروبی و آهک پاشی صورت گرفته است، گفت: در برخی مناطق نیز به دلیل لوله گذاری های انجام شده در شبکه فاضلاب برخلاف دوره‌های گذشته نیازی به لایروبی جوی‌های روباز نبوده است.

معاون خدمات شهری در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ما در مجموعه خدمات شهری در اجرای عملیات لایروبی ها و آهک پاشی ها با هدف حفظ بهداشت و سلامت شهروندان به صورت مستمر و میانگین هر 15 روز یک بار تا پایان فصل گرما و آغاز اولین بارشها ادامه خواهد داشت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار