فرهنگ و هنر این روزها نیز همچون گذشته سودایی در سر دارد و برای رونق خود تلاش می‌کند. هنری که در رگ‌های هنرمندان می‌جوشد، علاقه مندان را فرا می‌خواند تا در کنار فرهنگ خود هنر مردم این سرزمین را نظارگر باشند.
کد خبر: ۶۲۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 06 July 2018
به گزارش تابناک : نمایشگاه گروهی "تصویرسازی" کیوریتور مجتبی عصیانی امروز بازگشایی می‌شود و تا 21 تیرماه از ساعت 17 تا 21 به روی علاقه مندان باز است.
 
مجموعه خانه صفوی امروز گشایش نمایشگاه مروری بر آثار نگارگری "مهرداد صدری" را در ساعت 17 دارد و تا 20 تیرماه از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 23 میزبان علاقه مندان خواهد بود.
 
نشست "بخوانیم و بدانیم 14" امروز گپ و گفتی درباره کتاب "سمفونی مردگان" عباس معروفی خواهد داشت و در ساعت 16 در کافه کتاب مرکزی علاقه مندان را فرا می‌خواند.
 
کنسرت کوارتت زهی "نقش جهان" با اجرای آثاری از درژاک، کمیتاس، پیاتزولا، پناهی و ... به سرپرستی و مدیریت هنری مهدی پناهی در ساعت 21 اجرا خواهد شد.
 
نمایشگاه خشنویسی مجید میرزایی از ساعت 17 تا 21 در پژوهشکده پنج او هفت برگزار می‌شود و تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت.
 
نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ و روغن و پاستیل امروز از ساعت 17 الی 20:30 در گالری نگاه نو گشایش میابد و تا 20 تیرماه ادامه خواهد داشت.
 
نمایشگاه اعضای انجمن هنرمندان نقاش با عنوان "7 کارنما در یک نگاه" امروز از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 20 در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار می‌شود و تا 19 تیرماه به روی علاقه مندان باز است.
 
اولین نمایشگاه تصویرسازی دانشگاه علمی کاربردی مبارکه از ساعت 10 تا 22 در نگارخانه سیتی سنتر برگزار می‌شود و تا 21 تیرماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.
 
نمایشگاه نقاشی سید محمود حسینی امروز از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقه مندان فرهنگ و هنر است و تا 21 تیرماه علاقه مندان را برای بازدید از نمایشگاه خود در به گالری دیدار فرا می‌خواند.
 
بزرگداشت و نمایشگاه آثار "صادق تیرافکن" از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 در گالری متن برگزار می‌شود و تا 26 تیرماه ادامه خواهد داشت.
 
نمایشگاه «گذار نخستین»، اولین رخداد گالری گذار است که تا نوزدهم تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در این گالری دایر خواهد بود.
 
اولین نمایشگاه و فروشگاه هنری در جهت تقویت صندوق حمایت از هنرمندان استاد فرشچیان از ساعت 17.30 تا 21 در گالری نقش قلم برگزار می‌شود و تا 20 تیر به روی علاقه مندان باز است.
 
تئاتر شاد و موزیکال "پینوکیو" به کارگردانی امیر شیخ جبلی تا 29 تیر ماه علاقه مندان را برای تماشا فرا می‌خواند و مجموعه فرشچیان در ساعت 21 میزبان علاقه مندان این نمایش شاد خواهد بود.
 
سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان، تئاتر کمدی "گیج و ویج" به کارگردانی علی قیومی را برگزار می‌کند و تا 31 تیرماه به جز 17 تیر از ساعت 20.30 در مجموعه باغ نور شاهد اجرای این نمایش خواهیم بود.
 
اولین اجرای تئاتر "داستان نیمه شب" به کارگردانی مریم بابایی و نویسندگی مهدی میر باقری در سالن کوچک تالار هنر اجرا می‌شود و تا 30 تیر در ساعت 18.45 علاقه مندان را فرا می‌خواند.
 
امروز سینما سپاهان فیلم‌های "هزارپا" و "تگزاس" را اکران می‌کند. سینما فلسطین امروز فیلم‌های "هزارپا"، "دارکوب"، "تگزاس" و انیمیشن "فیلشاه" را اکران می‌کند. فیلم‌های "هزارپا"، "به وقت خماری"، "خاله قورباغه"، "شماره 17 سهیلا"، "در وجه حامل"، "دشمن زن"، "خجالت نکش"، "تگزاس"، "فیلشاه" (انیمیشن) و "کوپال" در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود. انیمیشن "فیلشاه" و فیلم "تگزاس" نیز در سینما فرهنگیان اکران خواهد شد.
 
 
 
 
منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار