رئیس هیأت فوتبال شهرستان اصفهان گفت:هیأت فوتبال شهرستان اصفهان توانست در رده‌های مختلف پایه و جوانان در حوزه آقایان و بانوان در رشته‌های مختلف در فوتبال و فوتسال موفقیت‌های استانی و کشوری را به دست آورد.
کد خبر: ۶۲۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 06 July 2018

به گزارش تابناک : رضا دهقان امروز اظهار کرد: هیأت فوتبال شهرستان اصفهان تمامی ظرفیت خود را به کار گرفته تا پتانسیل فوتبالی و فوتسالی شرق اصفهان را شکوفا کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های این هیأت در عرصه‌های مختلف افزود: هیأت فوتبال شهرستان اصفهان توانست در رده‌های مختلف پایه و جوانان در حوزه آقایان و بانوان در رشته‌های مختلف در فوتبال و فوتسال موفقیت‌های استانی و کشوری را به دست آورد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان اصفهان با اشاره به انتخاب هیأت فوتبال شهرستان اصفهان به عنوان هیأت نمونه در دو سال اخیر گفت: با اعتمادی که رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان به هیأت فوتبال شهرستان داشته از این پس کلیه امور فوتبالی شهر اصفهان در هیأت فوتبال شهرستان اصفهان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این واگذاری و اعتماد به هیأت فوتبال شهرستان اصفهان، راه را برای نیل به فوتبال فنی و در عین رشد و شکوفایی هرچه بیشتر اصفهان در کنار تقویت کادر اجرایی هیأت این شهرستان را ایجاد می‌کند.

دهقان اذعان داشت: یکی از امیدهای من در مورد فوتبال شهرستان اصفهان این بوده که در کنار سهمیه‌ای که همیشه نصف سهمیه در هر رده از مسابقات در اختیار این شهرستان بوده است، بتوانیم در کنار کلیه شهرستان‌های 24 گانه استان اصفهان با برنامه‌ریزی جامع در رشد و پیشرفت فوتبال استان اصفهان نقش پررنگی را ایفا کنیم.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار