عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه را هیئت مدیره انتخاب می‌کند و اکنون هم هیچ برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل وجود ندارد.
کد خبر: ۶۲۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 07 July 2018

به گزارش تابناک : حسن زمانی درخصوص آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: به طور کلی من به هواداران تیمم می‌گویم خیال‌شان بابت نقل‌وانتقالات راحت باشد. هیئت مدیره و مدیریت باشگاه استقلال تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم خوبی را تشکیل دهند.

وی در مورد آخرین وضعیت وریا غفوری نیز تصریح کرد: قرارداد این بازیکن هم در آستانه تمدید است. ما در هیئت مدیره به مدیرعامل باشگاه اختیار کامل داده‌ایم تا مذاکرات را انجام دهد. خدا را شکر تا به اینجا هم کارها خوب پیش رفته است و مابقی هم ان‌شاءالله به خوبی پیش خواهد رفت. تا به اینجا مشکل خاصی وجود ندارد، مگر اینکه مسئله‌ای ویژه درباره بازیکنی به وجود بیاید. همان‌طور که گفتم برنامه‌های هیئت مدیره خوب پیش رفته و امیدواریم همین روند هم ادامه داشته باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا این باشگاه مشکلی به لحاظ مالی و تأمین ارز بازیکنان خارجی ندارد؟»، گفت: خیر، خوشبختانه در فصل پیش رو هم مانند فصل گذشته مشکلی به لحاظ مالی نداریم. از نظر ارزی هم قطعاً بانک مرکزی و دولت همکاری لازم را انجام خواهند داد.

زمانی درباره تمدید قرارداد سیدمجید حسینی نیز خاطر نشان کرد: حسینی یکی از بهترین بازیکنان ماست و با توجه به قراردادی که به او پیشنهاد داده‌ایم منتظریم اگر تیم اروپایی به دنبال جذب او باشد تصمیم نهایی را بگیریم.

وی در واکنش به ناراحتی کادر پزشکی باشگاه استقلال از عقد قرارداد بازیکنان جدید این تیم بدون انجام تست پزشکی خاطر نشان کرد: قطعاً در این راستا حق با کادر پزشکی است. پیش از این هم ما در هیئت مدیره گفته بودیم که قرارداد هیچ بازیکنی بدون مجوز کادر پزشکی تأیید نخواهد شد. ما پشت کادر پزشکی هستیم و آنها هم صلاح تیم را می‌خواهند. باشگاه استقلال نمی‌خواهد با بازیکنی قرارداد ببندد و تمام فصل این بازیکن درگیر مصدومیت باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به ناراحتی دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال یادآور شد: من از همین‌ جا به آقای نوروزی می‌گویم به هیچ وجه به خاطر این مسائل ناراحت نباشد ما به نقطه ‌نظرات کادر پزشکی بها می‌دهیم. یعنی قراردادی را تأیید خواهیم کرد که به تأیید کادر پزشکی باشگاه برسد.

«شفر از چند خرید جدید باشگاه استقلال ناراضی است و آنها را کنار گذاشته است» زمانی در واکنش به این مسئله، گفت: به این صورت نیست. تمام بازیکنانی که با آنها قرارداد بسته شده، شفر روی آنها نظر داشته است. ما مربی بزرگی داریم که قطعاً دلش برای تیم ما می‌سوزد، چون آبروی خود را وسط گذاشته است. مطمئن باشید شفر روی تک تک بازیکنان استقلال نظر دارد.

زمانی در مورد اردوی خارجی تیم استقلال نیز گفت:ما در این زمینه هم برنامه داریم و منتظریم برنامه‌هایمان تکمیل شود.

وی در مورد برگزاری دیدار سوپر جام باشگاه‌های کشور و درخواست شفر برای لغو این دیدار خاطر نشان کرد: سوپر جام باید در زمانی برگزار شود که شرایط دو تیم برابر باشد. یعنی نباید کاری کنیم که برای دو تیم از ابتدای فصل مشکل به وجود بیاید. اگر شرایط مهیا باشد ما هیچ مشکلی برای مبارزه نداریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به شعایعاتی مبنی بر استعفای پندار توفیقی  گفت: چین چیزی صحت ندارد و من استعفای توفیقی را ندیدم.

وی در مورد آخرین وضعیت آکادمی باشگاه استقلال نیز یادآور شد: آکامی باشگاه قرار بود یک پشتوانه خوب برای تیم بزرگسالان شود. حاشیه‌هایی در چند وقت گذشته بوجود آمد اما قطعا ما روی آکادمی باشگاه حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

زمانی درباره اینکه گفته می‌شد قرار است رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کند، تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه را هیئت مدیره انتخاب می‌کند و هیئت مدیره هم هیچ برنامه‌ای برای برکناری یا جابه‌جایی مدیر عامل باشگاه را ندارد. فکر می‌کنم با توجه به اینکه استقلال قرار است در سه جام بجنگد این موضوع برای برخی‌ها خوشایند نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا وینفرد شفر پاسپورت خود را از باشگاه استقلال تحویل گرفته است یا خیر گفت: بله، شفر پاسپورت خود را تحویل گرفت. این موضوعات مسائلی است که گاهی اوقات پیش می‌آید، اما مطمئن باشید دیگر اجازه نمی‌دهیم این اتفاقات تکرار شود.

وی در مورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد امید ابراهیمی نیز، تصریح کرد: با این بازیکن هم مذاکره شده است و منتظریم ابراهیمی به جمع‌بندی نهایی برسد. این بازیکن سرمایه باشگاه استقلال است و هواداران آن را بسیار دوست دارند. قطعاً تمدید قرارداد ابراهیمی بدون حاشیه خواهد بود. اما همان‌طور که گفتم منتظریم خودش به جمع‌بندی برسد.

زمانی ادامه داد: برنامه باشگاه در فصل جاری این است که برخلاف دو سال گذشته از همان ابتدا لیگ را با قدرت شروع کنیم و از همان دیدار نخست استارت قهرمانی را بزنیم. من خودم یکی از حامیان اصلی شفر هستم و تا آخر هم پشت او خواهم ماند. خوشبختانه هیئت مدیره هماهنگ و همدلی داریم که در کنار تیم هستند. یکی از عاملان اصلی موفقیت استقلال در فصل گذشته هم همین هیئت مدیره بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان در واکنش به این پرسش که آیا این باشگاه مقدار درآمد خود از حضور بازیکنانش در جام جهانی را محاسبه کرده است یا خیر گفت: خیر، این موضوع را بررسی نکرده‌ایم، اما قطعاً بهره خوبی خواهیم برد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار