سخنگوی آبفا استان اصفهان گفت: بازسازی شبکه‌های فاضلاب اصفهان در سه فاز طراحی شده است که در فاز اول ۵۰ میلیون یورو برای آن در نظر گرفتیم و روند اجرایی نیز آغاز شده است.
کد خبر: ۶۲۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 07 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : اکبر بنی طبا اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان فرسوده‌ترین شبکه فاضلاب را در سطح کشور دارد بنابراین در راستای  بازسازی شبکه فاضلاب ۵۰ میلیون یورو خرج بازسازی و بهسازی شبکه فاضلاب کردیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر در بیشتر نقاط اصفهان شبکه فاضلاب را تخریب و اقدام به بهسازی و نوسازی آن کردیم.

سخنگوی آبفا استان اصفهان تصریح کرد: قدیمی ترین شبکه فاضلاب کشور را استان اصفهان دارد که برای بازسازی آن سه تا ۵۰ میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بدنبال بازسازی شبکه فاضلاب شهر و روستاهای اصفهان و رفع خوردگی ها و بازسازی شبکه از تمام پس زدگی‌های فاضلاب جلوگیری می‌کنیم.

بنی طبا با اشاره به اینکه با توجه به اینکه اصفهان اولین استانی بود که شبکه فاضلاب را اجرایی کرد بنابراین با گذشت چند دهه شبکه فاضلاب این استان فرسوده شده است، تاکید کرد: شرکت آبفای استان اصفهان با بیش از ۵۰ سال قدمت، با سابقه ترین شرکت در صنعت آبفا در کشور محسوب می‌شود و اولین استانی بود که شبکه فاضلاب در آن اجرایی شد.

وی گفت: گذشت چندین دهه از اجرای شبکه فاضلاب در اصفهان منجر شد که در برخی نقاط از شهر اصفهان شبکه فاضلاب فرسوده شود.

سخنگوی آبفا استان اصفهان تصریح کرد: از آنجائیکه در کشور دانش بازسازی شبکه فاضلاب با آخرین تکنولوژی روز را نداشتیم از طریق فاینانس خارجی بازسازی شبکه فاضلاب را با کمک کارشناسان آلمانی و چینی در دستور کار قرار دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار