جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان از برگزاری مراسم استقبال از پیکر مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان خبر داد و گفت: ممکن است پیکر مطهر 3 شهید گمنام نیز به جمع این شهدا اضافه شود اما این موضوع هنوز قطعی نیست.
کد خبر: ۶۲۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 08 July 2018

به گزارش تابناک : سردار مجتبی فدا اظهار کرد: مراسم استقبال از پیکر مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس پس از 36 سال چشم‌انتظاری خانواده‌های آنان، همزمان با مراسم صیانت از حریم خانواده با عنوان «اصفهان به رنگ خدا» روز پنجشنبه 21 تیر ماه از میدان امام اصفهان به سمت چهارراه شکرشکن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد قطعی پیکرهای مطهر شهدا در این مراسم افزود: پیکر مطهر 10 تن از شهدای دفاع مقدس اخیراً شناسایی شده‌اند که 5 پیکر متعلق به شهر اصفهان و 5 پیکر دیگر متعلق به سایر شهرستان‌های استان اصفهان است؛ ممکن است پیکر مطهر 3 شهید گمنام نیز به جمع این شهدا اضافه شود، اما این موضوع هنوز قطعی نیست.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان گفت: 9 تن از این شهدای والامقام در عملیات رمضان و یک تن دیگر آنان در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده‌اند که در بین خانواده این شهدا یک خانواده 3 شهیده و یک خانواده دو شهیده نیز وجود دارد.

فدا در پایان با بیان این‌که در بسیاری از وصیت‌نامه‌های شهدا بر اصل عفاف و حجاب تأکید شده است، خاطرنشان کرد: همزمانی مراسم تشییع شهدا و مراسم صیانت از حریم خانواده در استان اصفهان نشانه اهمیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه است چراکه این موضوع یکی از عرصه‌های ادامه راه شهداست.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار