جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: مراسم تشییع پیکر پاک ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس پس از ۳۶ سال چشم‌انتظاری خانواده‌های آنان در میدان امام خمینی(ره) اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 09 July 2018

به گزارش تابناک : سردا مجتبی فدا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تشییع 10 تن از شهدای دوران دفاع مقدس در اصفهان اظهار داشت: 9 تن از این شهدای والامقام در عملیات رمضان و یک تن در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده‌اند و پس از 36 سال چشم‌انتظاری خانواده‌های آنان روز پنج‌شنبه 21 تیرماه از ساعت 18 در اصفهان تشییع می‌شوند.

وی افزود: مراسم تشییع شهدا همزمان با مراسم صیانت از حریم خانواده با عنوان «اصفهان به رنگ خدا» برگزار و پیکر پاک شهیدان از میدان امام خمینی(ره) اصفهان به سمت چهار راه شکرشکن تشییع می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه در برخی اخبار منتشر شده، تعدا شهدا 13 تن اعلام شده است، خاطرنشان کرد: تعداد شهدا 10 تن است که 5 شهید اهل اصفهان و 5 شهید دیگر از سایر شهرستان‌های استان هستند البته ممکن است 3 شهید گمنام به این شهدا اضافه شود که هنوز قطعی نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 23 هزار شهید استان اصفهان عنوان کرد: در میان خانواده شهدای شناسایی شده، یک خانواده 3 شهیدی و یک خانواده 2 شهیدی وجود دارد.

فدا با بیان اینکه به اصل عفاف و حجاب در وصیت‌نامه بسیاری از شهدا تأکید شده است، گفت: همزمانی مراسم تشییع شهدا و مراسم صیانت از حریم خانواده بر این موضوع تأکید دارد که حفظ عفاف و حجاب در جامعه یکی از عرصه‌های ادامه راه شهدا است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار