کارشناس هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برپایی دور دوم انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان در مردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 10 July 2018
به گزارش تابناک : سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار انتخابات انجمن هنرهای نمایشی اصفهان به صورت شورایی برگزار شد و پس از طی دورۀ دو سالۀ این انجمن در اسفندماه 1396، انتخاباتی به‌منظور تعیین شورای جدید برگزار شد تا اعضای ۴۱ گروه نمایشی ثبت‌شدۀ استان بتوانند با رأی خود سرنوشت دو سال آیندۀ هنرهای نمایشی شهرشان را رقم بزنند. 
  
هوشنگ جمشیدیان، احمد شاهین، احسان جانمی، پیمان کریمی، رسول هنرمند، محمدجواد صرامی، احمد خوانساری، محسن احمدی نیک، احسان فاضلی، هادی عسکری و محمد ترابی یازده نامزد دور نخست این انتخابات بودند و انتظار می‌رفت پس از شمارش آرا، پنج نفر از آنان به‌عنوان شورای انجمن هنرهای نمایشی انتخاب شوند و از بین خود یک مدیر، خزانه‌دار، بازرس، عضو علی‌البدل، مسئول روابط عمومی و تبلیغات و مسئول سایت انجمن هنرهای نمایشی را انتخاب کنند.  
 
«به حدنصاب نرسیدن تعداد رأی‌دهندگان» که از مجموع 240 واجد شرایط می‌بایست حداقل121 نفر از آن‌ها در این انتخابات شرکت کرده باشد، باعث شد که این انتخابات به دور دوم کشیده شود و در این فرصت یک نامزد دیگر به نام محمدرضا ترابی به لیست یازده نامزد قبلی اضافه شد. 
 
انتظارها برای برگزاری دور دوم این انتخابات از فروردین‌ماه سال جاری تاکنون ادامه داشته و حمید شهرانی، کارشناس هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیرامون آخرین جزییات برگزاری این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا_ منطقه اصفهان اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در حوزه معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته و آقای محمدعلی جعفری از دهم خردادماه به‌عنوان مدیر امور فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی‌شده‌اند، در روزهای آینده جلسه‌ای برای بررسی این موضوع برگزار خواهد شد. 
 
وی افزود: مقدمات برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی فراهم است و بعد از جمع‌بندی، جزییات آن به ابلاغ عمومی خواهد رسید، اما به‌طور قطع در مردادماه شاهد برپایی این انتخابات خواهیم بود.
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار