رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: اسکیت سرعت با وجود شانس بالای مدال‌آوری در لیست رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی قرار نگرفت.
کد خبر: ۶۲۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 11 July 2018

به گزارش تابناک : بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از 27 مرداد تا 11 شهریورماه در اندونزی برگزار می‌شود. لیست نهایی رشته‌‌های اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی در حالی اعلام شد که نامی از رشته اسکیت در آن دیده نمی‌شود.

حسن مالکی رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در این خصوص اظهار داشت: با وجود اینکه مسابقات رشته اسکیت سرعت در بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود، متأسفانه این رشته در لیست رشته‌های اعزامی از کشورمان قرار نگرفت.

وی افزود: این در حالی است که ما در اسکیت سرعت شانس مدال‌آوری داشتیم و فکر می‌کنم این از کم‌کاری مسئولان فدراسیون بود که نتوانستند مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را برای اعزام این رشته به بازی‌های آسیایی 2018 مجاب کنند.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان درباره فعالیت‌های این هیئت گفت: تمام تمرکز خود را روی توسعه زیرساخت‌های رشته اسکیت در استان و حمایت از قهرمانان خود معطوف کرده‌ایم. ورزشکاران و مربیان خوبی در استان اصفهان داریم. احسان حبیب‌آبادی مربی نجف‌آبادی هدایت تیم ملی اسکیت فری استایل را بر عهده دارد و فکر می‌کنم حسین حیدری مربی اصفهانی نیز شایستگی مربیگری تیم ملی اسکیت سرعت کشورمان را دارد.

مالکی با بیان اینکه استان اصفهان استعدادهای خوبی در اسکیت در بخش قهرمانی دارد، ادامه داد: درباره سالن خوراسگان مذاکراتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم و مدت کوتاهی است که این سالن دوباره در اختیار اسکیت‌بازان ما قرار گرفته تا محلی برای تمرینات خود داشته باشند که جا دارد از همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در این زمینه تشکر کنم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار