مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: برخورد ۲خودروسواری و واژگونی خودرو پژو در راه‌های مواصلاتی استان در روز گذشته ۱۰ کشته و مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۲۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 12 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : غفور راستین با اشاره به حوادث ویژه روز جاری اظهار داشت: برخورد دو خودروسواری در محور چم گردان به باباشیخ علی به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام گزارش یک دستگاه آمبولانس از زرین‌شهر به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را به مراکز درمانی منقل کرد.

مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره مصدومان بیان کرد: متاسفانه این حادثه 5 مصدوم شامل 3 مرد و 2 زن داشت که برای ادامه روند درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: ساعاتی پس از حادثه فوق واژگونی خودرو پژو در محور مهاباد به اردستان به اتاق فرمان مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گزارش شد.

راستین افزود: پس از گزارش یک دستگاه آمبولانس 115 از  مهاباد به محل حادثه اعزام شد و این درحالی است که این حادثه فوت یک مرد 50 ساله را در پیش داشت.

وی خاطرنشان کرد: 4 مصدوم این حادثه شامل 3 خانم و یک آقا، برای ادامه روند درمانی خود به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار