مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد اصفهان بیش از ۲ میلیارد تومان برای حمایت از ۲ هزار و ۸۵۰ کودک مبتلا به سوءتغذیه در سال ۹۶ هزینه کرد.
کد خبر: ۶۲۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 12 July 2018

به گزارش تابناک : حمیدرضا شیران با بیان اینکه رویکرد این نهاد در ارائه بسیاری از خدمات حمایتی، رویکردی اورژانسی است، اظهار داشت: مبارزه این نهاد با گرسنگی کودکان با مشارکت وزارت بهداشت و درمان به شکل ویژه از سال 84 آغاز شد و تا به امروز و با حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه زیر 5 سال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 850 کودک دچار سوءتغذیه زیر 5 سال در سال 96 از خدمات این طرح بهره‌مند شدند، افزود: بیش از 2 میلیارد و 45 میلیون تومان در قالب بیش از 29 هزار سبد غذایی در اختیار این کودکان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: هزینه هر سبد غذایی  به‌صورت ماهیانه به کارت‌های مخصوص خرید مایحتاج این کودکان واریز می‌شود.

وی تعداد کودکان در انتظار دریافت خدمات این طرح در سطح استان را یک‌هزار و 787 نفر اعلام کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکل سوءتغذیه این کودکان نیازمند کمک گسترده مردم نیکوکار اصفهان هستیم.

شیران با بیان اینکه طرح همسفره در راستای تأمین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند زیر 5 سال که دچار سوءتغذیه هستند ایجادشده است، اظهار داشت: خیران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://hamsofreh.ir و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از سبد غذایی این کودکان، کمیته امداد را در مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند یاری کنند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار