برای ایام حج تمتع 97 فرودگاه بین المللی شهيد بهشتي اصفهان میزبان 6594 مسافر از استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و يزد خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 12 July 2018
به گزارش تابناک : جلسه هماهنگي حج تمتع 97 فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان با حضور مديريت حج و زيارت اصفهان، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در استان و نمايندگان ساير نهادها و ارگان هاي درگير در عمليات حج برگزار شد.   
 
در حاشيه اين جلسه حسن امجدي مديركل فرودگاه هاي استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: پروازهای رفت حج فرودگاه اصفهان از 8 مرداد ماه آغاز و 19 مرداد پايان مي پذيرد و طی این عملیات 6594 مسافر در قالب 45 كاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند.
 
وی ادامه داد: حجاج اعزامي از فرودگاه بین المللی اصفهان از استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری و يك كاروان از استان يزد است.
 
مدیر کل فرودگاه های استان گفت: تعداد 6003 زائر از استان اصفهان در قالب 41 كاروان و 451 زائر از استان چهارمحال و بختیاری در قالب 3 کاروان 140 زائر از استان يزد در قالب يك كاروان عازم سفر حج هستند و زمان بازگشت حجاج از کشور عربستان از 8 شهريور ماه امسال خواهد بود.
 
امجدی یادآور شد: فرودگاه اصفهان پس از فرودگاه های امام خمینی(ره) و  مشهد و در رتبه سومین فرودگاه در تعداد  پروازهای حج تمتع قرار دارد و نسبت به سال قبل رشد بيش از 3 درصدي در اعزام زائرين به سرزمين وحي داشته است.
 
وی افزود:فرودگاه بين المللي شهيدبهشتي اصفهان درحال برنامه ريزي و اتخاذ تدابیر ويژه براي آمادگي هر چه بيشتر جهت اعزام حجاج است.
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار