روزنامه اصفهان امروز بررسی کرد/
تابناک:عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.
کد خبر: ۶۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 16 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.
در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.
با توجه به این مسئلهسایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان، هر روز مهم ترین گزاش یا اتفاق روزنامه های اصفهان را در اختیار مخاطبین می گذارد، تا از این مسائل با خبر باشند.




روزنامه اصفهان امروز نوشت:

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: طرح مطالعاتی بازسازی کاخ جهان نمای اصفهان در محل مترو میدان امام حسین (ع) تا پایان تابستان ارایه می‌شود.

فریدون اللهیاری در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت کارشناسی پروژه کاخ جهان نما اظهار داشت: عملیات کارشناسی این پروژه همچنان ادامه دارد و این در حالی است که پایه‌های این کاخ تاریخی نیز ثبت ملی شده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی کاخ جهان نما در سازمان قطار شهری اصفهان ابراز داشت: این کمیته برنامه‌ریزی برای بازسازی و احیای این بنا را بر عهده دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی بازسازی کاخ جهان نما تا پایان تابستان سال جاری ارائه خواهد شد، افزود: عملیات سفت کاری این پروژه توسط سازمان قطار شهری انجام خواهد شد و عملیات نازک کاری را نیز کارشناسان میراث فرهنگی انجام خواهند داد.

وی در خصوص ارگ جهان نمای فعلی واقع در میدان امام حسین (ع) نیز گفت: این بنا پاساژی بیش نیست و نام جهان نما از آن برداشته خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار