سرمربی بانوان سپاهان گفت: اصلی‌ترین مشکل ما، مشکل فرهنگی است که هنوز برای خانواده‌ها آنطور که باید فوتبال بانوان در ایران جا نیافتاده است.
کد خبر: ۶۳۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 14 July 2018
به گزارش تابناک اصفهان : سمیه شهبازی در خصوص شروع تمرینات تیم بانوان سپاهان اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ فوتبال بانوان از هفته اول مهر ماه شروع می‌شود، سعی می‌کنیم از اواسط مرداد ماه تمرینات خود را استارت بزنیم. اکثر بازیکنان ما دانشجو هستند، برای همین کل تمرینات را به بعد از امتحانات آن‌ها موکول کرده‌ایم، ضمن اینکه امسال تمریناتمان را 2 ماه زودتر شروع خواهیم کرد.
 
وی در خصوص فصل نقل و انتقالات خاطر نشان کرد: به دنبال جذب بازیکن هستیم؛ زیرا در بعضی از خطوط تیم ما نیاز به ترمیم دارد، بیشتر سعی ما استفاده از بازیکنان بومی استان اصفهان است.
 
سرمربی بانوان سپاهان در رابطه با مشکلات فوتبال بانوان در ایران گفت: اصلی‌ترین مشکل ما، مشکل فرهنگی است که هنوز برای خانواده‌ها آنطور که باید فوتبال بانوان جا نیفتاده است. البته اگر بخواهیم این مشکل را نسبت به قبل مقایسه کنیم، می‌بینیم که خیلی بهتر شده است. آموزش و پرورش نیز می‌تواند در این زمینه کمک کند و در دوران ابتدایی استعدادهای ورزش بانوان را شناسایی و معرفی کند.
 
وی ادامه داد: از دیگر مشکلات ورزش بانوان امکانات سخت افزاری مانند چمن است که ما زمین‌های چمن مناسب نداریم یا اگر داشته باشیم جاهای خیلی دوری است و ممکن است امینت کافی برای بانوان را نداشته باشد.
 
شهبازی در خصوص استعدادهای اصفهان در فوتبال بانوان گفت: اصفهان استعدادهای بسیار خوبی در فوتبال بانوان دارد، اگر تیم ملی بانوان ایران از رده 14 سال تا برزرگسالان را نگاه کنید متوجه می‌شوید بازیکنان اصفهانی زیادی در این تیم وجود دارد.
 
وی در خصوص پیش بینی جایگاه تیمش و اینکه تیم بانوان سپاهان می‌تواند قهرمان بعدی لیگ بانوان کشور باشد تصریح کرد: قول قهرمانی نمی‌توانم بدهم ولی من و تمام تیم تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام خواهیم داد، ضمن اینکه پارسال میزان مصدومیت بازیکنان تیم زیاد بود و امسال می‌خواهیم این مشکل را رفع کنیم برای همین است که می‌خواهیم 2 ماه زودتر تمریناتمان را شروع کنیم.
 
سرمربی تیم بانوان سپاهان در خصوص پیش بینی جایگاه تیم آقایان سپاهان گفت: نمی‌شود با توجه به مشکلاتی که سپاهان در فصل گذشته داشت بگوییم قهرمان است، اما با تیمی که امسال آقای قلعه نویی بسته‌اند می‌توان گفت سپاهان جزو 4 تیم اول جدول قرار خواهد گرفت.
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار