پس از کش و قوس‌های و حواشی بسیار در یکسال گذشته بالاخره تجهیزات رشته دراگون بوت از سوی هیئت‌ انجمن‌های ورزشی به اداره ورزش و جوانان تحویل داده شد.
کد خبر: ۶۳۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 16 July 2018

به گزارش تابناک : حدود یک سال و نیم پیش بود که براساس قوانین جدید رشته قایقرانی دراگون بوت از هیئت انجمن‌های ورزشی تحویل گرفته و به هیئت قایقرانی تحویل داده شد اما این جا‌به‌جایی در اصفهان حواشی بسیاری داشت که این حواشی بعد این مدت هنوز به‌طور کامل رفع نشده است.

در آن زمان و پس از قانون جدید رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان از مفقودی یکی از قایق‌های دراگون بوت خبر داد و اعلام کرد هیچ یک از تجهیزات رشته دراگون بوت به هیئت قایقرانی تحویل داده نشده و علاوه بر آن یکی از قایق‌ها به ارزش حدود 200 میلیون تومان نیز گمشده است.

پس از گذشت حدود یکسال رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان یازدهم تیر 97 در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره وضعیت تجهیزات رشته دراگون بوت و تحویل آن از هیئت‌های ورزشی به هیئت قایقرانی بر این مسئله اذعان داشت که هنوز این تجهیزات در وضعیت مشخصی قرار ندارد.

سلمان قاضی‌‌عسگر درباره این مسئله اظهار داشت: در زمانی که رشته دراگون در اختیار هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوده یکی از قایق‌ها مفقود شده و هنگام تحویل رشته به ما یکی از قایق‌ها نبوده که در ارتباط با این مسئله همان هیئت باید پاسخگو باشد، البته چند جلسه در اداره کل ورزش و جوانان داشته‌ایم اما تجهیزات را کامل تحویل نگرفته‌ایم که این رشته را راه‌اندازی کنیم.

اما پس از پیگیری‌های مکرر خبرنگاران تسنیم در یکسال گذشته این مسئله بین 2 هیئت تا حدودی رفع شد و در روزهای ابتدایی این هفته پس از جلسه مسئولان 2 هیئت در اداره‌کل ورزش و جوانان برخی از تجهیزات رشته دراگون بوت تحویل هیئت قایقرانی استان شد و برخی تجهیزات دیگر نیز به زودی تحویل داده می‌شود.

حمیدرضا غزنوی رئیس هیئت‌ انجمن‌های ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره تحویل تجهیزات به هیئت قایقرانی خاطرنشان کرد: یکی از قایق‌های دراگون بوت تحویل اداره کل داده و دیگر تجهیزات نیز به اداره کل ورزش و جوانان تحویل داده می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار