شهردار اصفهان:
تابناک: شهردار اصفهان گفت: برای اجرای خط ۲ مترو اصفهان دو مسیر جایگزین را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۶۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 17 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه ورود سومین سری واگن‌های قطار شهری به اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری اصفهان در قالب بودجه اجرایی می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های میان مدت این نهاد نیز در راستای برنامه پنج ساله اجرایی خواهد شد.

وی اولویت برنامه‌های سال جاری شهرداری اصفهان را بهره‌برداری از فاز اول قطار شهری اصفهان دانست و افزود: برنامه‌های بلند مدت شهرداری اصفهان نیز در حال تدوین است و پروژه‌های این شهر در تمام مناطق ۱۵ گانه شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری تابوی مترو اصفهان شکسته می‌شود، ابراز داشت: در حال حاضر دو ایستگاه مترو اصفهان نیز در میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب با شدت در حال اجرا است.

وی با تاکید بر بهره‌برداری از فاز اول مترو اصفهان تا ایستگاه شهدا تا پایان سال جاری گفت: تا اوایل سال آینده نیز ایستگاه تختی راه اندازی خواهد شد.

جمالی نژاد در خصوص خط دو مترو اصفهان نیز ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که هیچ تعارضی بین پروژه عمرانی مترو با میراث فرهنگی وجود ندارد چرا که توسعه پایدار به معنای توسعه و پیشرفت در کنار حفظ میراث تاریخی اصفهان در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه قرار نیست پروژ‌ه‌های عمرانی اصفهان به آثار تاریخی آن خدشه‌ای وارد کند، بیان داشت: دراین راستا باید توجه داشت که شهرداری اصفهان حامی میراث فرهنگی است.

شهردار اصفهان اضافه کرد: باید توجه داشت که برای اجرای خط ۲ مترو اصفهان دو مسیر جایگزین نیز در دستور کار داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار