نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان گفت: نخستین دوره مسابقات هندبال قهرمانی امید‌های دختر کشور به میزبانی اصفهان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۶۳۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 20 July 2018

به گزاش تابناک : نخستین دوره مسابقات هندبال قهرمانی امید‌های دختر کشور که به میزبانی اصفهان در حال برگزاری بود با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

تیم‌های اصفهان و فارس در فینال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم اصفهان با نتیجه ۲۷ بر ۱۷ حریف خود را شکست داد؛ همچنین در دیدار رده‌بندی تیم قم با نتیجه ۲۳ بر ۱۷ تیم البرز را مغلوب کرد.

اعظم قینانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها از 23 تیر‌ماه لغایت 28 تیر‌ماه برگزار شد و 16 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند که تنها تیم بافق یزد حاضر نشد.

وی ادامه داد: تیم‌ها در 4 گروه در دو مقدماتی با یکدیگر بازی کردند، روز سه‌شنبه بازی‌های حذفی برگزار شد و در روز چهارشنبه دیدار‌های نیمه‌نهایی به انجام رسید و با برگزاری دیدار‌های رده‌بندی و فینال هیأت هندبال استان اصفهان عنوان قهرمانی را کسب کرد، فارس مقام دوم را به دست آورد، تیم قم در رده سوم قرار گرفت و البرز هم چهارم شد.

نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و اولین سالی بود که مسابقه امید‌ها برگزار شد و قرار شد از همین بازیکنان تیم ملی ب بانوان تشکیل شود تا پشتوانه تیم اصلی باشد.

قینانی یاد‌آور شد: تیم‌های هیأت هندبال استان اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان و شاهین‌شهر از اصفهان در این مسابقات حضور داشتند که با توجه اینکه 3 تیم از اصفهان در این مسابقات داشت و همچنین از لحاظ اقتصادی، میزبانی به اصفهان سپرده شد.

وی در پایان تصریح کرد: توانستیم بازیکنان خود را در قالب این 3 تیم محک بزنیم، بازیکنان سپاهان و شاهین‌شهر کاملا جوان بودند؛ قصد داشتیم بازیکنان مستعد اصفهانی را شناسایی کرده تا برای تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن که قرار است در لیگ برتر هندبال بانوان شرکت کنند، برنامه‌ریزی مدونی انجام دهیم.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار