نخستین شعبه رسمی شهر کتاب استان اصفهان همزمان با دهه کرامت با شعار‌ «زندگی یک کتاب است، ما همه نویسنده‌ایم» در اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۳۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 21 July 2018

به گزارش تابناک : نخستین شعبه رسمی شهر کتاب استان اصفهان شامگاه جمعه همزمان با دهه کرامت با شعار‌ «زندگی یک کتاب است، ما همه نویسنده‌ایم» در اصفهان افتتاح شد.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، اهالی فرهنگ و هنر شهر اصفهان و جمعی از بازیگران و هنرمندان همراه بود؛ چند تن از نویسندگان معاصر همچون علی خدایی، نسیم مرعشی، عباس عبدی، پوریا عالمی، سارا سالار، سیاوش گلشیری و محمد طلوعی ضمن حضور در میان مردم، آثار خود را برای مخاطبان‌شان امضا کردند.

مجموعه فرهنگی شهر کتاب صرفاً یک فروشگاه کتاب نیست، بلکه یک مرکز اصفهان‌شناسی، توزیع نوشت‌افزار و همچنین یک پاتوق فرهنگی برای اهالی فرهنگ و هنر استان اصفهان محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که آیین افتتاحیه شهر کتاب اصفهان قرار بود از ساعت 17 الی 19 روز جمعه برگزار شود که به علت استقبال کم‌نظیر مردم اصفهان این مراسم تا پاسی از شب به طول انجامید.

سروش صحت کارگردان، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون، هدف از تأسیس شهر کتاب در شهرستان اصفهان را ایجاد پیوند قوی‌تر با زادگاه خود بیان کرده و اعلام داشته است: با کمک برادرم اقدام به تأسیس شهر کتاب در اصفهان کردیم تا جایگاهی برای رخدادهای فرهنگی هنری به منظور تأثیرگذاری بهتر باشد.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار