پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: افتخاری مستأجر بدی نبود و تا زمانی که در استقلال حضور داشت برای موفقیت این تیم تلاش کرد.
کد خبر: ۶۳۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 22 July 2018

به گزارش تابناک : جواد زرینچه در خصوص تغییر و تحولاتی که در کادر مدیریتی استقلال رخ داد، اظهار داشت: معمولاً هر تغییراتی که رخ می‌دهد، جنبه مثبت دارد و امیدوارم گروهی که به همراه مدیرعامل جدید به استقلال می‌آیند، بتوانند عملکرد مثبتی داشته باشند.

وی درباره زحمات سید رضا افتخاری در استقلال گفت: افتخاری مستأجر بدی نبود، او از زمانی که به استقلال آمد، توانست بدهی‌های گذشته را پرداخت کرده و ۸۰ درصد مطالبات بازیکنان را هم بپردازد که شاید در استقلال این کار بی‌سابقه بوده، یک رکورد محسوب می‌شود و تابحال در استقلال چنین اتفاقی رخ نداده بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست افزود: شناخت کافی از وی ندارم و تنها شنیده‌ام که از قدیم استقلالی بوده است، اما امیدوارم بتواند با حضورش استقلال را به موفقیت رسانده و تیم را از این شرایط بحرانی خارج کند.

زرینچه در رابطه با آخرین صحبت‌های سید رضا افتخاری با رسانه‌ها گفت: به اعتقاد من، مردی که برای استقلال زحمات زیادی کشید، باید زودتر از اینها با هواداران صحبت می‌کرد؛ او باید به طور شفاف با مردم به گفتگو می‌نشست و به آنها می‌گفت که در پشت پرده چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

وی تأکید کرد: شاید سید رضا افتخاری کمی دیر به فکر شفاف‌سازی افتاد و مطمئن باشید اگر زودتر این صحبت‌ها را بیان می‌کرد، اتفاقات دیگری به وقوع می‌پیوست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال هم گفت: سرپرست جدید به دنبال تمدید قرارداد با تیام و جباروف است و تیم هم در اردو حضور دارد و خود را برای شروع لیگ آماده می‌کند و هواداران هم نگران هستند که ببینند تا پایان هفته که استقلال برابر پیکان به میدان خواهد رفت، چه بازیکنانی به استقلال اضافه خواهند شد.

زرینچه در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر نیاز به همکاری باشد، به استقلال کمک خواهید کرد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم کسی سراغ من و امثال من را بگیرد و مطمئناً آنها نیازی به من و برخی‌های دیگر ندارند.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار