نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پلی اکریل ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: هنوز هم کارگران این کارخانه را به صبر دعوت می‌کنیم.
کد خبر: ۶۳۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 22 July 2018

به گزارش تابناک : زهرا سعیدی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق وعده‌ای که در ایام انتخابات به مردم دادم قانون بومی‌پذیری به صورت پیشنهاد در برنامه ششم توسعه مطرح شد، اظهار داشت: خوشبختانه قانون بومی‌پذیری در مجلس با رأی بالا تصویب شد.

وی افزود: قانون بومی‌پذیری با اولویت محل سکونت نزدیک‌تر برای وابستگی‌های دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی صورت می‌گیرد همچنین انتخاب پیمانکاران هم در نهادها با این اولویت صورت گرفته است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین باید گفت برای نخستین بار 40 درصد از نیروهای بومی در آزمون فولاد مبارکه پذیرفه شدند.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت‌ها را در شهرستان مبارکه فراهم کنیم، ادامه داد: گاهی از این موضوع گلایه داشتیم که شهرک‌های صنعتی مبارکه بخش خصوصی است از این رو 100 درصد نیروها نه اما 90 درصد آن‌ها باید بومی باشند.  

سعیدی با بیان اینکه برای احداث زیرگذر ابتدای مبارکه 5 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض دریافت کردیم تا به نوعی زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرده باشیم، بیان کرد: همچنین آب و برق و گاز شهرک‌های صنعتی هم از قبل تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال وظیفه دولت است، گفت: بودجه‌ای در راستای اشتغال در اختیار ما قرار نمی‌گیرد، اما با بودجه‌ای که برای جذب سرمایه‌گذار در اختیار داریم نخستین استخر واترپلو را با سرمایه‌گذاری 12 میلیاردی آغاز کردیم اما متأسفانه با بروکراسی شدید روبه‌روست.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: سیمان سپاهان که در لیست صادرات نبود را در لیست صادرات قرار دادیم و شرکت نسوز بدهی‌های مالیاتی بسیاری داشته از این رو تلاش کردیم تا بدهی‌ها پرداخت و این کارخانه مجدداً احیا شود.

وی اضافه کرد: پلی اکریل 700 میلیارد تومان بدهی داشته است که این مبلغ فریز شده و اکنون به دنبال سرمایه‌گذار هستیم، از این رو باید گفت کارگران صنایع بسیار خوب هستند و تاکنون صبوری کردند اما ما باز هم آن‌ها را به صبر دعوت می‌کنیم، امیدواریم چرخ این صنعت بچرخد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار