کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: ابرها در اکثر مناطق استان اصفهان در روز سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش پیدا کرده و این افزایش ابر بیشتر در بخش‌های جنوبی و شرقی استان اصفهان خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 22 July 2018

به گزارش تابناک : حجت‌‌اله علی‌عسگریان امروز در رابطه با وضعیت آب و هوای استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جو نسبتاً پایداری طی روزهای آینده در استان اصفهان تداوم خواهد داشت و غبار صبحگاهی نیز در مناطق مرکزی استان اصفهان مشاهده خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس آسمان اصفهان امروز صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و در بعد از ظهر وزش باد نسبتاً شدیدی را در اکثر مناطق استان اصفهان خواهیم داشت.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ابرها در اکثر مناطق استان اصفهان در روز سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش پیدا کرده و این افزایش ابر بیشتر در بخش‌های جنوبی و شرقی استان اصفهان خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: در 24 ساعت آینده دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت ولی در آخر هفته حداکثر یک درجه افزایش و به 39 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

علی‌عسگریان با بیان این‌که بیشینه دمای اصفهان 38 درجه سانتیگراد و کمینه دما 22 درجه سانتیگراد است، گفت: گرم‌ترین شهر استان آران و بیدگل با 43 درجه سانتیگراد و خنک‌ترین شهر هم بویین میاندشت و میمه با 16 درجه سانتیگراد است.

وی در پایان از کشاورزان خواست: با توجه به روند افزایش دما و اوج مصرف برق و همچنین کاهش شدید منابع آبی، آبیاری مزارع و باغات را در ساعات خنک روز یا هنگام شب انجام دهند.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار