در آیینی افراد برگزیده چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان ایلام معرفی شدند.
کد خبر: ۶۳۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 25 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، افراد برگزیده ۴۱ امین دوره مسابقات استانی قرآن کریم قرار است در مرحله کشوری که ۱۰ تا ۲۵ مهرماه برگزار می شود شرکت کنند.

این رقابت ها در استان ایلام روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر در ۱۵ رشته و در قالب سه بخش آوایی انفرادی، معارفی، آواها و نغمات دینی برگزار شد.

هیئت داوران در نهایت در رشته قرائت زین‌العابدین مظفری، مسعود امامی و شهریار نیازی و در رشته ترتیل مالک عبدی، روح‌الله یاری زاده و یاسر رجبی و در رشته حفظ کل حسن فرخی مقدم، عیسی پناهی زاده و علی عباسی را برگزیدند.

حیدر محقق، مهدی نورایی و مهران احسانی در رشته دعاخوانی ، مهدی احمدی، مصطفی جعفر زاده و حسن پناهی در رشته حفظ ۱۰ جز قرآن کریم و مهرداد الماسی، محمدمهدی شیخ محمدی، محمدجواد خانی در بخش اذان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش رشته‌های معارفی برادران، روح‌الله پور عسکری در تفسیر قرآن کریم، هادی ایزدپناه در حفظ و معارف احادیث و حسن فرخی مقدم در حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و در بخش خواهران سرور اسماعیلی در رشته تفسیر قرآن کریم، میترا اطاقی در رشته حفظ و معارف احادیث و سیده پرگل شمسی در رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم حائز رتبه‌های برتر شدند.

همچنین در بخش خواهران و در رشته قرائت زهرا باقرآبادی، یکتا صمدی نیا و کوثر موسوی، در رشته ترتیل مرضیه پورتیمور، زینب مهدوی، زهرا فتح الهی، در رشته حفظ کل قرآن کریم ناهید شیرزادی و زهرا ابدالی و در حفظ ۲۰ جزء نیز زینب کرمی و فاطمه محسن زاده عنوان‌های برتر را کسب کردند.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار