مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان یزد گفت: حفظ امنیت ، جدی ترین و مهمترین مساله ندامتگاه هاست و هیچ غفلتی در این رابطه از فردی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۶۳۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 30 July 2018

رضا ذوالفعلی نژاد در نشست شورای زندان های استان در ابرکوه با اشاره به اینکه در باره کوچک ترین مسائل زندان نباید بی تفاوت بود، افزود: مسئولان باید در بررسی و بازدیدهای بدنی ، کنترل دوربین ها و بازرسی گلوگاه ها دقت بالایی داشته و عوامل بازرسی کاملا توجیه باشند.
وی با بیان اینکه ، مسئولیت پذیری در کشور اسلامی اگر با نیت خدمت رسانی برای مردم و نظام باشد، بسیار پسندیده است و در غیر این صورت چیزی جز تباهی ندارد، خاطر نشان کرد: بعثت رسول اکرم (ص) و سیره عملی زندگی ائمه اطهار (ع) بر پایه خوش اخلاقی است و مسئولان باید با پیروی از دستورات دینی از بد اخلاقی به دور باشند و با گشاده رویی با مردم برخورد کنند.
این مسئول با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر نمی توانیم کار فردی را انجام دهیم باید بر خورد مناسبی با وی داشته باشیم تا از مجموعه رضایت داشته باشند.
ذوالفعلی نژاد با تاکید به دور اندیشی در مدیریت بیان کرد: باید همواره به عاقبت رفتارهای خویش بیاندیشیم و با سرلوحه قرار دادن تجربیات دیگران در برنامه ها دوراندیشی داشته باشیم .
مدیرکل زندان های استان یزد با تاکید بر اینکه تصمیم گیری ها باید با مشورت و به دور از تک روی و اعتماد به نفس باشد، تاکید کرد: خود رای بودن عواقب خطرناکی دارد و باید از همه ظرفیت های مجموعه در جلسات برای تصمیم گیری های بهتر و موثرتر استفاده شود.
ذوالفعلی نژاد ادامه داد: اخلاق فردی مربوط به مسائل شخصی می شود اما اخلاق حرفه ای به کار مربوط است بنابراین باید در این رابطه مطالعه داشته باشیم و مقوله اخلاق حرفه ای مدنظر مسئولان زندان های استان باشد.
این مقام مسئول تاکید کرد: توسعه و ایجاد اشتغال جدید در زندان با کمک به اصلاح و تربیت مددجویان اقدامی اثربخش و انسانی است و در امنیت زندان نیز نقش کلیدی دارد.
ذوالفعلی نژاد با اشاره به اینکه کمبودها رافع مسئولیت ما نیستند گفت: مسئولان زندان ها باید صرفه جویی منطقی را در دستور کار خود قرار دهند و کمبودها را مدیریت کنند.
مدیرکل زندان های یزد در ادامه ، 46 مورد از توصیه های ریاست سازمان زندان ها در نشست با مدیران کل زندان های کشور را تشریح کرد.
در پایان این نشست مدیرکل زندان های یزد از یحیی دهقانی رئیس اداره بهداشت و درمان و همچنین حمید کامل برون مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان استان یزد با اعطای لوح تقدیر تجلیل کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار