رئیس اداره آبفا آبادان:
رئیس اداره آبفای آبادان از شهروندان خواست تا به شایعاتی که برای تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند.
کد خبر: ۶۳۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 01 August 2018

در چند روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی دست به دستان شد که در آن از فعالیت مجدد پمپ‌های بهمنشیر، برداشت مجدد آب از این رودخانه و جریان یافتن آن در سیستم انشعاب مشترکان آبادان خبر می‌‌داد.

در ادامه این شایعه آمده است که برای تقویت فشار آب شرق شهر اهواز و شهرستان کارون سهم آب آبادان از طرح آبرسانی غدیر را کاهش داده است و نگارنده آب بهمنشیر را آلوده به انواع فاضلاب‌های خانگی، بیمارستانی، صنعتی و کشاورزی برای شرب و شستشو و آن را سرطان‌زا دانسته است و آبفای آبادان متهم به استفاده از کلر کرده است.

در همین راستا، با در میان گذاشتن این مطلب، خبرنگار فارس در آبادان صحت خبر را از رئیس آبفای شهرستان جویا شد که علیرضا خلیلی‌نیا در این خصوص اظهار کرد: این مطالب فاقد نظریات کارشناسی و دارای نظریات فردی است و از هر گونه وجاهت خارج و از اساس کذب است.

وی ادامه داد: پمپ بهمنشیر هیچ ارتباطی با سرطان و سایر داستان‌سرایی‌ها ندارد و در حال حاضر آب تمامی روستاها از بهمنشیر تأمین می‌شود.

رئیس اداره آبفا آبادان تصریح کرد: متولی سلامت آب اداره بهداشت است و در صورت وجود هر گونه مشکل، قطعا این اداره اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

وی یادآور شد: این‌گونه پیام‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود تنها توسط افرادسودجو برای تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش شهروندان منتشر می‌شود و پلیس فتا نیز در این رابطه وارد عمل شده و در حال برخورد با متخلفان است.

خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: زحمات زیادی کشیده شد تا در بحران خشکسالی که کشور دچار آن شده، آب شهرهای آبادان و خرمشهر به حالت عادی بازگردد و منصفانه نیست فضای جامعه را با این‌گونه پیام‌هایی که باعث نا امیدی مردم می‌شود مسموم کرد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: آبفا آبادان ، آب شرب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار