مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین صبح امروز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۳۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 01 August 2018

آغاز رقابت ۱۴۴ منتخب قرآنی در مسابقات قرآن کریم استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین، آیین چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین با هدف شناخت و معرفی نفرات برتر برای شرکت در مرحله کشوری صبح امروز با حضور شرکت‌کنندگان و فعلان قرآنی آغاز شد. 


در این دوره از مسابقات ۱۴۴ نفر از مردان و زنان قاری و حافظ منتخب مرحله شهرستانی به مدت ۲ روز در سالن آمفی‌تئاتر سردار شهید آقایی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین با هم به رقابت خواهند پرداخت.


شرکت‌کنندگان در ۱۲رشته شامل حفظ ۵ جزء، ۱۰جزء و ۲۰جزء، ترتیل، قرائت، تواشیح و ابتهال، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و معارف رقابت کرده و نفرات برگزیده هر رشته برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
مسابقات در بخش بانوان امروز برگزار شد و رقابت‌های بخش مردان نیز از فردا آغاز می‌شود و منتخبانی از شهرستان‌های قزوین، تاکستان، آبیک، البرز و بویین‌زهرا حضور دارند.


۱۲ داور که از این تعداد ۶ داور ویژه آقایان و ۶ داور نیز ویژه بانوان هستند، وظیفه قضاوت در این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.


اختتامیه این دوره از مسابقات قرآن کریم ۱۱ مرداد همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و هم‌زمان با پخش از شبکه سراسری قرآن در آستان امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می‌شود.


گفتنی است، این دوره از مسابقات با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار