مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:روز 18 مرداد بازدید از تمام اماکن تاریخی فارس برای خبرنگاران و عکاسان خبری استان آزاد و رایگان است.
کد خبر: ۶۳۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 01 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: صابر سهرابی امروز در نشست خبری به برنامه‌های هفته خبرنگار اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش، شهروندمحوری و تکریم خبرنگاران سه رویکرد اصلی گرامیداشت روز و هفته خبرنگار است و برنامه‌هایی که تدوین شده در راستای همین امر است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته گفت: هم‌اندیشی و سمینار ورزشی‌نویسان استان با حضور پژمان راهبر، برگزاری کنسرت ویژه اصحاب رسانه‌ فارس با هنرنمایی گروه موسیقی آوای موج از بوشهر و رونمایی از 2 کتاب « انگار نه انگار» و « یک خبر خوب برای روابط عمومی» از برنامه‌های شاخص این هفته است.

سهرابی حضور در میان بیماران بیماری‌های خاص، عیادت از سالمندان و تولید محتوای خبری از آنان، برپایی کارگاه آموزشی، مسابقه خلاق و پیشرفته در شهرستان‌های جنوب و شمال فارس، ضیافت شام جشن روز خبرنگار در روز 17 مرداد را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام خبرنگار اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به افتتاح نمایشگاه شات‌های شورانگیز در ایستگاه‌های مترو و برنامه نور و صدا در تخت‌جمشید با حضور اصحاب رسانه خبر داد و افزود: تجدید میثاق خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس با قبور مطهر شهدای گمنام و حضور در آرامگاه شهید پیمان بزرگ‌زاده نیز طلیعه برنامه‌های هفته خبرنگار است.

وی با اشاره به برنامه‌های انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عکس اجتماعی و ورزشی، اجرای برنامه رسانه، خبرنگار و مردم، برگزاری جشن گرامیداشت هفته خبرنگار، برپایی غرفه‌هایی برای ارتباط خبرنگاران و مردم، برگزاری مسابقه رسانه، اطلاع‌رسانی و مردم، رونمایی و اعطای کارت‌های عضویت در انجمن، برگزاری شب خبرنگار و عکاس خبری و غیره از برنامه‌های انجمن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: به مناسبت این هفته روز 18 مرداد بازدید از تمام اماکن تاریخی فارس برای خبرنگاران و عکاسان خبری استان آزاد و رایگان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار