نامه سرگشاده دانشجویان بسیجی اصفهان به مطهری:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در واکنش به نامه علی مطهری به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نامه سرگشاده‌ای را خطاب به او منتشر کردند.
کد خبر: ۶۳۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 05 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در واکنش به نامه علی مطهری به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نامه سرگشاده‌ای را خطاب به او منتشر کرد.

در ابتدای این نامه در کنایه به علی مطهری آورده شده است: جناب آقای علی مطهری؛ سلام علیکم؛ نه تنها نامه اخیر جنابعالی به فرمانده سپاه پاسداران بلکه موضع‌گیری‌های دیگر شما در موضوعات مختلف نیز نشان می‌دهد که شما برخلاف پدر بزرگوار و شهیدتان از حداقل هوش سیاسی و درایت و بصیرت هم برخوردار نیستید؛ ظاهرا آن طور که سعی می‌کنید نشان دهید، اما مقدمات و الزامات سیاسی را هم نمی‌دانید و در بزنگاه‌های مختلف از پس وظایف و مسؤولیت خطیری که ملت ایران بر عهده‌تان گذاشته‌اند، بر نمی‌آیید.

در این نامه با انتقاد از عدم شناخت اولویت‌ها و مسائل مهم از سوی مطهری، تصریح شده است: ظاهراً نامه‌نگاری به فیفا و اعتراض به قهرمانی تیم چندملیتی فرانسه برای شما از اولویت بیشتری برخوردار است تا این که بخواهید نسبت به گرانی‌ها از دولت مورد حمایت خود مطالبه‌گری کنید. همان گونه که امروز هم اولویت را نشناختید و به جای مطالبه‌گری از دولت برای سامان فضای اقتصادی، ترجیح دادید که باز هم مخالف‌خوانی کنید و در نقش مخالف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآیید.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: البته ذکر این نکته هم برای افزایش اطلاعات عمومی جنابتان خالی از لطف نیست که بدانید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای جایگاه و کرسی اظهارنظر در شورای عالی امنیت ملی است و اظهارات وقیحانه ترامپ همان اندازه که سیاسی است اما بر حوزه امنیت ملی نیز اثرگذار است و فرمانده کل سپاه پاسداران بنا به وظیفه ذاتی و شرعی خود و با توجه به اینکه دیگر مسؤولان قصد سکوت نسبت به اظهارات دشمن را دارند، پاسخ قاطعانه‌ای به دشمن دادند.

دانشجویان اصفهانی در این نامه به عدم پیگیری مشکلات مردم از سوی علی مطهری و دیگر نمایندگان مجلس انتقاد کرده و عنوان کرده‌اند: نباید انتظار داشت که اگر برخی مسؤولان که اتفاقاً در جایگاه هیأت رئیسه مجلس هستند اما پیگیر مشکلات و مطالبات مردم نیستند، بقیه مسؤولان نیز به مشکلات مردم بی‌تفاوت بمانند.

در پایان این نامه تأکید شده است: در پایان ما دانشجویان انقلابی اصفهان ضمن حمایت تمام قد از مواضع مقتدرانه فرمانده کل سپاه پاسداران، از شما و دوستان هم فکرتان می‌خواهیم که در این روزها کمی هم مشکلات اقتصادی مردم در اولویت کارهایتان قرار داده و با در پیش گرفتن تقوای الهی، اندکی هم به فکر عمل به وظایف نمایندگی خود باشید قبل از آن که با دست مردم این فرصت چند روزه از شما گرفته شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار