سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: مراکز تحت پوشش سازمان فاوا شهرداری اصفهان به برق اضطراری مجهز شد.
کد خبر: ۶۳۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 06 August 2018

به گزارش تابناک : بهروز ارباب‌ شیرانی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از وظایف مهم این سازمان تأمین و نگهداری تجهیزات سخت‌افزاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بالاترین استاندارد و کیفیت است.

وی با اشاره به اقلام مختلف این تجهیزات در شهرداری گفت: تجهیزات مدیریت ناوبری (AVL)، دوربین‌های نظارت تصویری نیز تحت نظارت همین شبکه قرار دارند.

سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به تجهیزات تحت پوشش مرکز داده شهرداری اضافه کرد: از دیگر تجهیزات دارای اهمیت شهرداری اصفهان در حوزه ICT می‌توان به سِرور، سوئیچ، روتِر و یو. پی. اس‌ها و سامانه‌های برق اضطراری مجموعه شهرداری و تأسیسات مرکز داده اشاره کرد که کوچکترین وقفه در خدمات رسانی آن، کل فعالیت‌های حوزه فناوری شهرداری اصفهان را مختل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فاوا در این حوزه ضمن نظارت بر عملکرد سامانه‌های سخت افزاری مورد استفاده در مناطق، سازمان‌ها و معاونت ها، نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز بخش‌های مختلف شهرداری به صورت بهینه، بر اساس مطالعات انجام شده و آخرین فناوری و استانداردهای روز اقدام کرده و در عین حال جهت توانمندسازی کاربران در استفاده بهینه از این سامانه‌ها آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند .

ارباب شیرانی ادامه داد: مدیریت سامانه‌های سخت‌افزاری و رفع عیب رایانه‌ها و تجهیزات جانبی، بررسی وضعیت موجود و نیازهای آتی تجهیزات فناوری اطلاعات شهرداری، ارائه مشاوره های تخصصی، ارزیابی فنی و شناسایی شرکت های توانمند ارائه دهنده خدمات و... در کمترین زمان از دیگر فعالیت‌های سازمان فاوا در این حوزه است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به شرایط ویژه اصفهان و کشور در ایام تابستان و قطع برق در ساعات مختلف بر اساس جدول زمانبندی، بر اهمیت بیش از پیش حوزه پشتیبانی فناوری اطلاعات شهرداری در این شرایط تأکید و خاطرنشان کرد: این سازمان به صورت بی وقفه در تلاش است تا خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان با مشکل و اخلال مواجه نشود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار