پزشک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با توجه به عملی جراحی که بر روی فک پایین حبیب‌زاده انجام شده است این بازیکن باید دو ماه استراحت کند تا بتواند با آمادگی کامل در زمین حاضر شود.
کد خبر: ۶۴۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 06 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان : پزشک تیم فوتبال ذوب اهن گفت: با توجه به عملی جراحی که بر روی فک پایین حبیب‌زاده انجام شده است این بازیکن باید دو ماه استراحت کند تا بتواند با آمادگی کامل در زمین حاضر شود.
امیرحسین شریفیان‌پور در گفت‌وگو با  ایمنا در مورد وضعیت حبیب‌زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب اهن، اظهار کرد: حبیب‌زاده روز گذشته در بیمارستان کاشانی اصفهان تحت عمل جراحی قرار گرفت و امشب یا صبح فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.
وی ادامه داد: فک پایین حبیب‌زاده از چهار ناحیه دچار شکستگی شده بود که پس از انجام عمل جراحی بین پنج تا شش هفته زمان می‌برد تا بهبود پیدا کند و  دلیل اینکه در این مدت باید مواد غذایی را به صورت مایع استفاده کند، مدتی هم برای ریکاوری بدنی باید صرف کند تا آماده حضور در میدان شود اما در حال حاضر حال عمومی این بازیکن خوب است.
شریفیان‌پور گفت: با توجه به وضعیت درمان حبیب‌زاده، پیش‌بینی می‌شود این بازیکن تا دو ماه آینده نتواند برای تیم ذوب آهن بازی کند.
پزشک تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شرایط دیگر بازیکنان تیم تصریح کرد: مسعود ابراهیم‌زاده در بازی مقابل نساجی مازندران در هفته اول مسابقات دچار کشیدگی شد و در بازی مقابل استقلال هم نتوانست در زمین حضور داشته باشد. وی به احتمال زیاد در بازی مقابل سایپا هم نمی‌تواند در ترکیب تیم باشد و در حال حاضر تحت درمان فیزیوتراپی است که امیدوار هستیم از هفته چهارم بتواند برای ذوب آهن بازی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار