سرپرست تیم فوتبال سپاهان از آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی برابر پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت.
کد خبر: ۶۴۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 08 August 2018

به گزارش تابناک : رضا فتاحی امروز اظهار داشت: با صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی، حسام فتاحی به کادر فنی تیم سپاهان اضافه شد اما حضور فتاحی تنها برای آنالیز نیست و وی می‌تواند مربی یا آنالیزور تیم باشد.

وی در خصوص کارت بازی کومان نیز افزود: کارت بازی کومان مجارستانی تا امروز صادر می‌شود و وی مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار با پیکان ندارد؛ این هافبک بازی‌ساز از نظر تمرینی مشکلی ندارد و با تیم تمرین می‌کند و بازی کردن وی در روز جمعه و مقابل پیکان با صلاح‌دید قلعه‌نویی خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حضور هواداران در بازی با پیکان بیان داشت: خیلی خوشحال هستیم که هواداران در این بازی کنار تیم خواهند بود و اگر در بازی اول برابر صنعت نفت آبادان نیز از حضور هواداران محروم نبودیم قطعا پیروزی را کسب می‌کردیم و الان صدر جدول بودیم؛ امیدوارم تیم نتیجه خوبی بگیرد و هواداران راضی نقش جهان را ترک کنند.

فتاحی در مورد وضعیت بازیکنان هم اذعان داشت: صحبتی از غرور در بین بازیکنان نیست، سپاهان از گذشته برد‌های پر‌گل زیادی را کسب کرده است؛ بازیکنان سپاهان تجربه بالایی در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا دارند و امیر قلعه‌نویی هم علاوه بر سرمربی، روانشناس نیز هست.

وی در پایان یاد‌آور شد: امروز عصر تمرین سپاهان بدون حضور هواداران در مجموعه باغ فردوس برگزار خواهد شد و تیم برای بازی با پیکان آماده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار