مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن در حال حاضر مفتخر به تولید ریل ملی است و این شرکت توانسته با اخذ استانداردهای روز اروپا، 3 هزار تن ریل تولید کرده و تحویل دهد.
کد خبر: ۶۴۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 08 August 2018

به گزارش تابناک : منصور یزدی‌زاده مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان دیروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فولاد و متالورژی با اشاره به سابقه اصفهان در تولید فولاد و اهمیت این صنعت در اقتصاد کشور اظهار کرد: ذوب‌آهن در حال حاضر مفتخر به تولید ریل ملی است و این شرکت توانسته با اخذ استانداردهای روز اروپا، 3 هزار تن ریل تولید کرده و تحویل دهد.

وی در ادامه افزود: سایر مقاطع مورد نیاز ریل نیز در این کارخانه تولید می‌شود و با توافقی که با شهرداری اصفهان صورت گرفته، ریل مورد نیاز خطوط متروی اصفهان نیز از این شرکت تأمین خواهد شد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان هم چنین تصریح کرد: ذوب‌آهن موفق شده استاندارد اروپایی کرز را برای میلگرد تولیدی خود اخذ کند و این مسأله بر بازار صادراتی شرکت تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزبان 14 هزار و 500 نفر نیروی کار در این شرکت هستیم و معتقدیم که تولیدات فعلی در شأن ذوب‌آهننیست و در چشم‌انداز جدید به سمت محصولاتی با ارزش افزوده بالاتر حرکت خواهیم کرد.

یزدی‌زاده تصور فرسودگی خطوط تولید ذوب‌آهن را غلط دانست و گفت: کلیه خطوط تولید این شرکت در طی این سال‌ها به روز شده و از نظر فنی هیچ مشکلی در تولید وجود ندارد.

وی محیط‌زیست را یکی از اولویت‌های این شرکت دانست و افزود: در رابطه با محیط‌ زیست، استانداردهای لازم حفظ شده و تلاش شده آلودگی شرکت به حداقل برسد.

مدیرعامل ذوب‌آهن یادآور شد: بحث آب برای ذوب‌آهن از اهمیت خاصی برخوردار است و در حال حاضر میزان آب مصرفی برای تولید هر کیلو فولاد در ذوب‌آهن زیر 7 لیتر است که در قیاس با سایر فعالیت‌ها از جمله کشاورزی عدد مناسبی است.

وی در پایان گفت: توسعه‌های ذوب‌آهن از این پس کیفی خواهد بود تا ارزش افزوده بیشتری نصیب شرکت شود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار