فرماندار اصفهان:
فرماندار اصفهان گفت: کسبه خیابان امیرکبیر به قطعی برق، بیمه و کمبود دستمزدها و بیکاری اعتراض داشتند و تلاش شد تا دیگر برق این منطقه قطع نشود.
کد خبر: ۶۴۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 08 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان : احمد رضوانی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اصفهان اظهار کرد: امروز صبح که در حال گوش دادن به رادیو اصفهان بودم، از خبرنگاری پرسیدند که با وجود این که خبرنگاری شغل کم درآمدی است و مشکلاتی را هم دارد اما چرا این شغل را انتخاب کردید او جواب داد که بنا به وظیفه و رسالتی که نسبت به جامعه دارد باعث شده این شغل را انتخاب کند.

وی با بیان این‌‌که پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان، خبرنگاران و رسانه‌ها هستند، بیان کرد: بیان مشکلات و نقاط ضعف و انعکاس پاسخ مسؤولان بر عهده رسانه‌هاست، در یک شرایط بسیار خاص قرار داریم و مجدداً تحریم‌ها علیه ایران آغاز شده است و مشکلات کمبود آب شرب و کشاورزی، مشکلات زیست‌محیطی و ریزگردها و مشکلات اقتصادی و اشتغال را در اصفهان داریم.

فرماندار اصفهان با بیان این‌که مشکلات با پیگیری مسؤولان تا حدودی رفع و حل شده است، عنوان کرد: در خصوص مشکل آب و مشکل خسارت کشاورزان که مردم شرق اصفهان با آن دست به گریبان هستند از سوی مسؤولان استان اصفهان پیگیری‌هایی انجام شده است.

وی با بیان این‌که باید با درک درست از وظایف یکدیگر، مشکلات مردم را حل کنیم، در پایان گفت: برنامه‌هایی که برای شرق اصفهان پیش‌بینی شده بود تا از مشکلات زیست‌محیطی و ریزگردها کم کند، متوقف نشده است و برای جلوگیری از فعالیت برخی معادن که در آلودگی هوا اثرگذار است، اقداماتی انجام شده است، کسبه خیابان امیرکبیر به قطعی برق، بیمه و کمبود دستمزدها و بیکاری اعتراض داشتند و تلاش شد تا دیگر برق این منطقه قطع نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار