رقابت های ورزشی دانشجویان کشور در شیراز شامگاه پنجشنبه با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.
کد خبر: ۶۴۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 10 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور که از 28 تیرماه در دانشگاه شیراز و در بخش دختران آغاز به کار کرد،‌ شامگاه پنجشنبه و با پایان رقابت‌های پسران به اتمام رسید.
دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز با بیان اینکه دانشجویان کشور در این دوره از المپیاد در 14 رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند، گفت: رقابت‌های این المپیاد در رشته‌های فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا، جودو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی برگزار شد.
فرهاد دریانوش در حاشیه مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها با اعلام اینکه دوهزار و 500دانشجوی پسر از 120 دانشگاه کشور و به مدت 8 روز در این رقابت‌ها شرکت کردند، افزود: در پایان تیم دانشگاه تهران صدرنشین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور شد و دانشگاه شیراز به جایگاه پنجم بسنده کرد.
وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه تهران در مجموع 313 امتیاز کسب کردند و جام طلایی این مسابقات را به خانه بردند؛ همچنین مقام دوم و جام نقره‌ای این رقابت‌ها با کسب 161 امتیاز به دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران و مقام سوم به همراه جام برنز این المپیاد نیز به دانشگاه فردوسی مشهد با کسب 154 رسید؛ افزون بر این دانشگاه خوارزمی با 119 امتیاز چهارم شد و دانشگاه شیراز نیز 108 امتیاز کسب کرد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز اظهار داشت: برنامه ها و مسابقات فرهنگی برگزار شده در این المپیاد فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه های گردشگری شیراز و دیگر نقاط استان فارس بود و امید است در سال‌های آینده شاهد استمرار چنین فعالیت‌هایی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار