سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت : پزشک نجف آبادی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.
کد خبر: ۶۴۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 11 August 2018

به گزارش تابناک : کیانوش جهانپور با اشاره به وضعیت عمومی پزشکی که مورد سوء قصد قرار گرفته بود، اظهار داشت: در حال حاضر در شرایط مساعدی قرار دارد.

وی افزود: چند روز پیش، پزشک مغز و اعصاب در نجف آباد مورد سوء قصد توسط افراد نقاب‌دار قرار گرفت و برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه پزشک مورد نظر تحت عمل جراحی قرار گرفته، گفت: حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پزشک مورد نظر از بیمارستان مرخص شده تا ادامه درمان را در منزل سپری کند.

جهانپور تصریح کرد: ادامه درمان نیاز به گذشت چند هفته دارد که به طور کامل سلامتی خود را به دست بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: طی این حادثه، وزیر بهداشت به ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت دستور داد تا ضمن عیادت، گزارشی از سوء قصدی به دو پزشک در تهران و نجف آباد را تهیه و برای پیگیری قضایی و برخورد با عوامل این حملات، به وی ارائه دهد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: ارائه جزییات این عیادت در صورت صلاحدید معاون کل وزارت بهداشت، اعلام خواهد شد و موارد مربوط به دستگیری مظنونین هم توسط نیروهای انتظامی به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است، چند روز پیش یک پزشک در شهرستان نجف آباد اصفهان توسط افراد نقابدار مورد سوءقصد و حمله قرار گرفت. پس از این موضوع وزیر بهداشت به دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت دستور داد تا ضمن عیادت سریعا گزارشی از سوء قصد به دو پزشک در تهران و نجف آباد را تهیه و برای پیگیری قضایی و برخورد با عوامل این حملات به وی ارائه دهد.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاارن جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار