معاون اجتماعی فرمانده انتظامی اصفهان گفت: با توجه به دستور فرمانده انتظامی مبنی بر وجود مراکز مشاوره در تمام کلانتری ها در گام نخست در ۲۰ کلانتری اصفهان این مراکز راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۴۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 11 August 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ جهانگیر کریمی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون خبرنگاران نیروی انتظامی تعاملات خوبی با خبرنگاران داشتند و در همه شرایط سخت به کمک ما آمدند.

وی افزود: تعامل، همکاری ما و ارتباط خبرنگاران با فرماندهی استان در چند کلمه شامل مسئولیت پذیری، دقت، سرعت و شفافیت خلاصه می‌شود که ناشی از شناخت دقیق ماموریت‌های نیروی انتظامی و حساسیت‌های خبرنگاران است و من از تمام تلاش‌های از سال گذشته تاکنون تشکر می‌کنم.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: یک ماه و نیم پیش فرمانده انتظامی در همایش مددکاران کل کشور دستوری دادند مبنی بر اینکه کلانتری و پاسگاه ها باید دارای مراکز مشاوره باشند.

وی ادامه داد: مرحله نخست این طرح در شهرستان اصفهان اجرایی و در گام نخست ۲۰ کلانتری به این طرح اضافه شده است.

برخورد جدی نیروی انتظامی با محتکران اقتصادی

در ادامه این نشست سرهنگ سعید سلیمیان با اشاره به برخورد جدی نیروی انتظامی با محتکران اقتصادی ابراز داشت: با همکاری سازمان های مرتبط مانند صنعت و معدن، تجارت و تعزیرات انبارهایی که اقدام به احتکار اموال مردم کردند شناسایی و برابر مقررات با آنها برخورد می شود.

وی گفت: در این ارتباط به تازگی انبار بزرگی در اصفهان شناسایی شده است که اطلاعات بیشتر در این زمینه در صورت صلاحدید بعدا منتشر می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار