دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: صد درصد تلاش می‌کنم لژيونر شوم چون سنم بالا نيست و 22 سال دارم. قراردادم با سپاهان دو ساله است و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا در آینده به یک تیم خوب خارجی بروم.
کد خبر: ۶۴۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 13 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ پيام نيازمند اظهار كرد: وضعيتم خوب است. در چند ماه گذشته سعي كردم با شهر و مردم اصفهان و شرايط زندگي در آن هماهنگ شوم چون هميشه در تهران بودم و آنجا بزرگ شدم و تا الآن خارج از تهران زندگي نکرده‌ام، اما خوشبختانه در حال حاضر از همه لحاظ راحتم و با هواداران خوب ارتباط برقرار كردم و از زندگي در اصفهان راضي هستم.

وي افزود: متأسفانه تا امروز وقت نكردم در اصفهان بگردم و امروز اولين روزي است كه بعد از دو ماه و نيم تمرين استراحت داشتيم كه به نمايشگاه ايسنا آمدم که در این نمایشگاه مجموعه عکس‌های سی‌وسه‌پل نظرم را جلب کرد. ميدان نقش‌جهان بهترين مکان براي ديدن است كه هنوز فرصت نكردم بروم. اصفهان به آب زاینده‌رود همیشه زنده بود، اما متأسفانه امروز این رودخانه خشک است و زیبایی‌های شهر را تحت‌الشعاع قرار داده است.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: صد درصد تلاش می‌کنم لژيونر شوم چون سنم بالا نيست و 22 سال دارم. قراردادم با سپاهان دوساله است و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا در آینده به یک تیم خوب خارجی بروم.

نيازمند تصريح كرد: از سه بازي 5 امتياز گرفتيم که خدا رو شكر خوب است. تركيب 11 نفره در اين سه بازي 6 تغيير نسبت به سال گذشته داشته است. باید زمان بگذرد تا بازيكنان با يكديگر هماهنگ شوند و بتوانيم بهتر و هماهنگ‌تر كنار يكديگر بازي كنيم تا نتايج بهتري را كسب كنيم. مسلما با گذشت زمان شرايط بهتر می‌شود.

دروازه بان سپاهان دو عكس با موضوع سي و سه پل خريداري كرد که عوايد حاصل از فروش آن به خيريه اوتيسم حضرت زينب(س) تعلق می‌گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار