مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان با بیان این که خبر اصفهان در این سال‌ها در سطح ملی جایگاه برترین خبر کشور را پیدا کرد، گفت: پوشش بحران‌های ملی و فراملی در صدا و سیمای اصفهان از جمله اقدامات انجام‌شده طی 4 سال اخیر است.
کد خبر: ۶۴۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 15 August 2018

به گزارش تابناک : امیرحسین جعفری امروز با اشاره به پایان دوره مسؤولیت مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار کرد: مسعود احمدی‌افزادی بعد از 4 سال سکان مدیرکلی صدا و سیمای اصفهان را از امروز به بهرام عبدالحسینی سپرد.

وی افزود: احمدی‌افزادی در دی ماه سال 93 و با کارنامه مدیریت شبکه‌های 5 تهران، شبکه شما، شبکه جوان، البرز و صدا و سیمای گلستان، هدایت صدا و سیمای مرکز اصفهان را در دست گرفت.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: بهرام عبدالحسینی که با حکم رئیس سازمان صدا و سیما سکان‌دار جدید صدا و سیمای اصفهان می‌شود نیز با سابقه مدیریتی در مراکز آبادان، خوزستان، یزد و گلستان، پیشینه مدیرکلی ارشاد اسلامی یزد را هم در کارنامه خود دارد.

جعفری اذعان داشت: سابقه 5 ساله موفق مدیرکلی او در استان چند فرهنگی گلستان از او می‌تواند چهره‌ای مطمئن برای مرکز اصفهان بسازد؛ بهرام عبدالحسینی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ارتباطات بوده و از مدیران باسابقه رسانه ملی محسوب می‌شود.

فراهم شدن زمینه رشد انقلابی و خودکفایی ملی

وی تصریح کرد: مرکز اصفهان با توجه به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی این استان و نیز امکانات موجود در این مرکز و توان بالای نیروی انسانی آن در کنار تجربه مؤثر مدیرکل جدید باید راه دشوار و اما ضروری توسعه محتوایی و شکلی در همه عرصه‌ها را ادامه داده و بسترهای جدید رسانه‌ای با توجه به اقتضائات نوین امروز و مطالبات نوی فرهنگی و اجتماعی و بایسته‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سال شکوفایی خود فراهم آورد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان یادآور شد: آنچه تاکنون در این مرکز به انجام رسیده در گذر از چهلمین سال انقلاب می‌تواند و باید به موتور محرکه استان در تمام ابعاد بیانجامد و زمینه رشد انقلابی و اسلامی و خودکفایی ملی را فراهم کند که البته با این پشتوانه و اراده در مدیرکل جدید و همکاران او در اصفهان قطعاً شدنی و دست‌یافتنی خواهد بود.

گذر از بحران‌های مالی و تنگناهای صدا و سیما

وی بیان داشت: توجه به برنامه‌سازی مردم‌محور، میل‌مداری و نیازگرایی در برنامه‌سازی، استودیوگریزی و ارتقای زیرساخت‌های مرکز اصفهان از جمله راهبردهای 4 ساله دکتر احمدی در مرکز اصفهان بود.

جعفری تأکید کرد: بحران‌های متعدد مالی و تنگناهای سازمان صدا و سیما در این سال‌ها، مدیرکل مرکز اصفهان را به سمت و سوی توجه به برنامه‌سازی ساده اما تأثیرگذار با رویکرد مخاطب‌محوری برد.

پوشش‌ مراسم شهید حججی نشانه‌ روشن شبکه‌محوری

وی ادامه داد: اوج این برنامه‌سازی‌های مردم‌گرا، برگزاری برنامه‌های بزرگ زنده مردمی در میدان امام، ویژه برنامه‌های سال تحویل در کنار پل خواجو و چهلستون به ویژه گلستان شهدای اصفهان در نوروز 97 بود که به عنوان برترین برنامه زنده صدا و سیمای کشور توسط رسانه ملی برگزیده شد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان متذکر شد: پوشش‌های ارزشمند مراسم شهید حججی در اصفهان و نجف‌آباد، شهدای غواص، راهپیمایی‌های روز قدس و 22 بهمن و مناسبت‌های محرم و صفر، در کنار برگزاری شکوهمند پانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در جمع هزاران نفری مردم از جمله نشانه‌های روشن افق شبکه‌محوری در مرکز اصفهان بود.

جذب مخاطب در سال‌های سخت مالی

وی عنوان داشت: برنامه‌های با طراز ملی «زنده‌رود» و مخاطب‌پسند «ستاره‌چینی»، «قند و عسل» و برنامه‌های نیازمحور «یک شهر ضیافت» و حضور مؤثر خیرین در برنامه‌های زنده رمضانی با میلیاردها تومان کمک برای آزادی زندانیان غیرعمد در کنار مشاعره‌های زیبای تلویزیونی راهکار اساسی مرکز اصفهان برای جذب مخاطب در سال‌های سخت مالی و کاری بود.

جعفری اضافه کرد: مهم‌ترین پروژه تلویزیونی ملی صدا و سیمای اصفهان بدون شک پروژه‌های بزرگ سریال 26 قسمتی تاریخی «روایت ناتمام» در مورد مصرف کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی با محوریت آقانوراله نجفی، سریال 26 قسمتی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و مستند 40 قسمتی «چهلستون» ویژه 40 نام‌آور اصفهان در 40 سال اخیر بوده که با همکاری و تبادل موافقت‌نامه معاون استان‌های صدا و سیما و استاندار اصفهان اجرایی و وارد مراحل عملیاتی تولید شد.

صدا و سیمای مرکز اصفهان بحران‌های فراملی را پوشش داد

وی با بیان این‌که خبر اصفهان در این سال‌ها نیز در سطح ملی جایگاه برترین خبر کشور را پیدا کرد، ابراز داشت: پوشش مناسبت‌ها و بحران‌ها از جمله فتنه دی ماه و روشنگری‌های اجتماعی و پرداخت خبری به مطالبات به حق کشاورزان اصفهانی و مقوله کم‌آبی و ضرورت وحدت اجتماعی و هویتی برای مقابله با مشکلات و توطئه‌ها و انعکاس توانمندی‌های اصفهان و نیز انعکاس بحران‌های طبیعی و حوادثی مانند سقوط هواپیمای آسمان در ارتفاعات سمیرم به صورت لحظه‌ای، در سطح ملی و فراملی از جمله برنامه‌های این دوره به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سیستم یک‌پارچه خبرگزاری و تحریریه‌های متمرکز و اتاق خبر پیشرفته سیما و صدا و استودیوی بزرگ و مجهز خبر به عنوان بزرگ‌ترین استودیوی اخبار مراکز استان‌ها که با بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری رقابت می‌کند و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، از دیگر اقدامات انجام‌شده در این دوره محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار