کلان شهر کرج از روزهای ابتدایی مدیریت شهری اختلافات زیادی به خود دیده است تا جایی که شهردار سابق خود را مجبور به استعفا کرد و پس از آن فردی را سر کار آورد که مدرک وی هم مورد شبهه قرار داشت.
کد خبر: ۶۴۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 16 August 2018
به گزارش تابناک : محمدرضا احمدی‌نژاد شهردار کنونی کرج از فروردین ماه به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب و سپس به عنوان گزینه شهرداری کرج مطرح شد اما از ادامه سرپرستی شهرداری انصراف داد.
 
در جلسه علنی امروز چهارشنبه 24 مرداد، محمد نبیونی، رئیس شورای شهر کرج از انصراف محمدرضا احمدی‌نژاد برای ادامه سرپرستی شهرداری کرج خبر داد.
 
نبیونی از ادامه روند انتخاب شهردار کرج طی روزهای آتی گفت و تصریح کرد: احمدی‌نژاد در نامه انصراف خود از شورای شهر بابت اعتماد و انتخاب خود برای شهرداری کرج تشکر کرده است.
 
در این رابطه چندی پیش خبری مبنی بر مدرک تقلبی سرپرست شهرداری کرج در رسانه ها منتشر شد.
 
سرپرست شهرداری استان البرز و شهر کرج مدرکی غیر قانونی داشته است و با سرقت علمی موفق به اخذ مدرک خود شده بوده است که با اقدام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مدرک این شهردار باطل شد. 
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز در این رابطه در مصاحبه ای گفت:بعد از فارغ تحصیلی گزینه منتخب شورا، نامه‌ای محرمانه از یکی از ارگانها با محوریت کپی بودن موضوع پایان‌نامه فرد نامبرده به دانشگاه ارسال شد که این موضوع در کمیته تخصصی جهت بررسی مطرح گردید. وی افزود: بررسی‌های اولیه در کمیته انضباطی و بدوی مشخص شد موضوع پایان‌نامه گزینه منتخب شورای شهر، قبلاً تحت عنوان یک طرح دریکی از مناطق شهرداری کرج اجرایی شده است.
 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار