مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی دوست داشتم در دربی گل بزنم و هواداران سپاهان را خوشحال کنم.
کد خبر: ۶۴۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 18 August 2018

به گزارش تابناک : مهرداد محمدی پس از برتری 2 بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در شهرآورد فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در دربی گل بزنم و هواداران سپاهان را خوشحال کنم که خوشبتانه موفق شدم دروازه حریف را باز کنم.

زننده گل نخست سپاهان افزود: بازی سختی بود و هر 2 تیم برای این مسابقه تاکتیک داشتند و خوب بازی کردند و فکر می‌کنم مردم اصفهان هم از دربی راضی بودند. خوشبختانه موفق شدیم 3 امتیاز این دیدار را به دست آوریم و هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

محمدی درباره روند رو به رشد سپاهان گفت: تیم تازه سر و شکل گرفته است و با حمایت هواداران از این هم بهتر خواهیم شد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: مهم کسب 3 امتیاز بازی است و زیاد مهم نیست چه کسی گل بزند.

وی درباره عملکرد خود در سپاهان تصریح کرد: یک مربی باید بلد باشد از بازیکن خود بازی بگیرد و امیر قلعه‌نویی بلد است از من بازی بگیرد. در راه‌آهن مهاجم بودم و خوب هم بازی می‌کردم، اما وقتی به سپاهان آمدم یک مربی من را به دفاع چپ می‌برد و یک مربی هم از من به عنوان مهاجم استفاده می‌کرد که باعث شد هم بازی من خراب شود و هم بازی تیم.

محمدی ادامه داد: قلعه‌نویی من را در پست خودم به کار گرفت. از اینکه در 2 فصل گذشته سال‌های خوبی با هواداران سپاهان نداشتم، خیلی ناراحت بودم. الان افتخار می‌کنم که با مربی پرافتخاری مثل قلعه‌نویی کار می‌کنم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار