نفرات و تیم‌های برتر دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان معرفی شدند.
کد خبر: ۶۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 18 August 2018

به گزارش تابناک : دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان شامگاه جمعه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

دراین المپیاد فرهنگی ورزشی ۳۲۰ ورزشکار مرد و ۲۸۰ ورزشکار زن در قالب ۲۶ تیم از شهرستان های استان در ۱۳ رشته بازی‌های بومی و محلی از روز پنشنبه ۲۵ مرداد ماه به مدت ۲ روز در دانشگاه آب و برق و دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به رقابت پرداختند.

در پایان در دو بخش آقایان و بانوان مقام‌های مختلفی بدست آمد.

در بخش آقایان و رشته الختر مقام اول به محمدرضا زینلی از کاشان رسید و سجاد فرهمند از مبارکه و علی اکبر عرب صالحی از اصفهان الف دوم و سوم شدند.

در بخش دال پلان، اسماعیل صاغب از سمیرم، محمد حسین عارف نیا از شهرضا و سعید شریفی از مبارکه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن چوب کشی وزن ۸۰- مقام اول به محمد حسین باقری از لنجان رسید و مقام دوم به میلاد رعیتی از کاشان و مقام سوم به مهرداد قاسمی از سمیرم رسید.

در چوب کشی وزن ۱۲۰- مقام اول به ابراهیم آقا محمدی از خمینی شهر الف، مقام دوم به فریدون خدامی از لنجان و مقام سوم به علی عروجی از چادگان رسید.

در بخش لی لی مرحله ای ایوب جعفر نیا از خمینی شهر الف دارای مقام اول، امیرحسین سرمستی از کاشان دارای مقام دوم و علی جعفر زاده از خمینی شهر ب، دارای مقام سوم شدند.

در بخش تیر و کمان سنتی مقام اول به احمد ضیغمی از شهرضا، مقام دوم فردین عربی نژاد از سمیرم و مقام سوم مرتضی اسحاقی از فلاورجان رسید.

در بخش هفت سنگ  مقام اول به مهدی نجف پور از فرید، مقام دوم به حسین قدمی از مبارکه و مقام سوم به محمد حسین حسن زاده از آران و بیدگل رسید.

در بخش فوتبال گل کوچک مقام اول به تیم شهرضا مقام دوم به اصفهان الف و مقام سوم به خوانسار و فریدونشهر رسید.

در بخش بانوان، در طناب کشی انفرادی فاطمه قیصری از اصفهان الف، سمیه رحیمی مقدم از اردستان و فائزه رحمانی از مبارکه مقام اول تا سوم شدند.

در هفت سنگ مهارتی، صغری عرب مختاری از بخش جرقویه اصفهان، یگانه گزی از خمینی شهر الف و مریم محمدی از مبارکه حائز رتبه شدند.

در دال پلان مهارتی مقام اول هانیه حلاج زاده از اردستان شد و فاطمه ثقفی از نطنز و مینا امینی از اصفهان الف مقام‌های دیگر را کسب کردند.

در لی لی مرحله ای، عطیه برزگر از کاشان، زهره غفوری از آران و بیدگل و منیره رضایی از شهرضا حائز رتبه‌های برتر شدند.

در تیر و کمان سنتی، مقام اول ازآن، آرزو ضیایی از مبارکه و اکرم محمدی از چادگان، مقام دوم زهرا افضلی از اصفهان الف و مقام سوم حلیمه علیزاده از شهرضا شد.

در پیاده روی چند نفره مقام اول از آن، سمیرم، مقام دوم شهرضا و مقام سوم دهاقان شد.

قهرمانان این رویداد ورزشی به عنوان نماینده استان در جشنواره ملی روستا شرکت خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار