پس از تائید قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سوی شورای نگهبان، این قانون در روزهای اخیر سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده است؛ تا جایی که احتمال خداحافظی شهردار تهران وجود دارد اما چه کسی جایگزین وی خواهد بود؟
کد خبر: ۶۴۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 19 August 2018
به گزارش تابناک : محمد علی افشانی پس از محمد علی نجفی راهی بهشت شد اما چندی نگذشت که به گفته کارشناسان باید میز شهرداری را به کس دیگری بسپارد چرا که در زمره بازنشستگان به حساب می آید اما چه کسی جانشین وی خواهد شد؟
 
برخی گمانه ها از حضور محسن هاشمی رفسنجانی در شهرداری تهران خبر می دهند چرا که وی چندین بار علاقمند به حضور بر مسند شهرداری بود اما اجماع اصلاح طلبانوی را به عنوان شهردار نپذیرفت.
 
با این حال برخی معتقدند که وی نیز در زمره بازنشستگان است و بدین سبب نمی تواند به شهرداری برود اما چه کسی به بهشت می رود؟
 
حناچی که از گزینه های حزب اتحاد ملت است در گذشته از وی به عنوان غیر جدی ترین گزینه های شهرداری تهران نام برده می شد اما طبق شنیده ها این روزها از وی به عنوان یکی از گزینه های انتخاب شهردار سوم پایتخت یاد می کنند. گفتنی است پیروز حناچی(1343)  دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزیر راه در دولت یازدهم ،دانش‌آموخته معماری از دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل دکتری تخصصی مرمت شهری و باززنده سازی شهرهای تاریخی است و مخالفان و موافقان جدی برای تصدی این مسند دارد.
 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار